Indie vývojář Manuel Schenk z Dortmundu zabývající se herním vývojářstvím, které doplňuje psaním. Vydal několik knih (Dimension, Totenwächter, etc.) spadajících do žánru thriller.
V roce 2016 odstartoval neúspěšnou kickstarter kampaň, s níž chtěl pomoci na svět jeho prvotině, klasické adventuře Nelson and the Magic Cauldron. Hra nakonec i přesto spatřila světlo světa v roce 2018, k jejímu dokončení dopomohla druhá kampaň v roce 2018.
V roce 2016 odstartoval neúspěšnou kickstarter kampaň, s níž chtěl pomoci na svět jeho prvotině, klasické adventuře Nelson and the Magic Cauldron. Hra nakonec i přesto spatřila světlo světa v roce 2018, k jejímu dokončení dopomohla druhá kampaň v roce 2018.
Indie vývojář Manuel Schenk z Dortmundu zabývající se herním vývojářstvím, které doplňuje psaním. Vydal několik knih (Dimension, Totenwächter, etc.) spadajících do žánru thriller. Jeho první hrou je strategie Glück Auf, kterou vydal ještě pod hlavičkou Appidemic Studios.
V roce 2016 odstartoval neúspěšnou kickstarter kampaň, s níž chtěl pomoci na svět klasické adventuře Nelson and the Magic Cauldron. Hra nakonec i přesto spatřila světlo světa v roce 2018, k jejímu dokončení dopomohla druhá kampaň v roce 2018.
V roce 2016 odstartoval neúspěšnou kickstarter kampaň, s níž chtěl pomoci na svět klasické adventuře Nelson and the Magic Cauldron. Hra nakonec i přesto spatřila světlo světa v roce 2018, k jejímu dokončení dopomohla druhá kampaň v roce 2018.