Burkhard Wick je nezávislý vývojář narozený v roce 1976 v německém Wuppertalu. Po studiu gymnázia absolvoval roční civilní službu na klinice Ferdinanda Sauerbrucha a již od roku 1998 začal pracovat jako programátor u společnosti GMD v Sankt Augustinu. Jeho první prací zde byl multimediální projekt pro 3D platformy. Od roku 2000 pak pracoval již jako softwarový vývojář u plan_b_media AG v Kolíně nad Rýnem, o dva roky později vyměnil zaměstnavatele za Tensegrity Software a od roku 2007 je doposud zaměstnán u Scopevideo AG v Bonnu.
Již od roku 1997, kdy začal koketovat s programováním vlastních her a softwaru ve svém volném čase, je činný coby herní vývojář pro PC. Jeho kompletní tvorba je dostupná na oficiálních webových stránkách Scanix, které jsou funkční již od roku 1999. Na svědomí má několik menších miniher vytvořených v programovacím jazyku QBasic: Minitetris, Alien Frontier, Soap a Minensucher, což jsou povětšinou logické hry nebo arkády.
Skutečnou hrou je Eagle Heart, kterou vytvořil ve spolupráci s Eduardem Ungerem (hudba) a jde o logickou plošinovku. V průběhu vývoje je prozatím pozastavena tvorba adventury Die 13. Geschichte. V roce 2002 začal programovat 3D adventuru pod názvem Iden, což byl skutečně pro jediného člověka veliký projekt. Ke konci roku 2007 pak byla tvorba hry definitivně zastavena z omezených časových důvodů (stránku hry je stále možné navštívit zde) a hra zůstala definitivně nedokončena.
Z tvorby projektu Iden však zůstal pohrobek IGED (2007), což mělo být původně pouze jeho technologické demo (Iden Game Engine Demo). Nakonec Wick dokončil tuto adventuru, která je dostupná zdarma na stránkách hry jako plnohodnotný projekt.