Na kdysi osídlenou cizí planetu zavítali vetřelci z hlubin neprobádaného kosmu a vesmírné těleso si bezostyšně přivlastnili. Zničili obranný planetární systém a instalovali zde svoje vlastní zařízení, které je mělo chránit před ostatními nájezdníky. Z původního zařízení zde zůstalo už jen několik bunkrů, které pro návštěvníky neměly žádný význam a netvořili pro ně žádnou hrozbu. V jádru planety však přežívá malá skupina původních obyvatel, která se nyní pokusí proniknout obranou nových vládců na svobodu.
Hra až pro osm střídajících se hráčů je arkádovou střílečkou s vertikálním scrollingem viděnou z ptačí perspektivy. Vaším úkolem je prostřílet si cestu přes vlny nepřátel a najít východ z každé úrovně. K tomu využijete informační bunkry obsahující části symbolu výstupního či cílového bunkru. Na konci každé úrovně je pak třeba vybrat výstupní plošinu označenou klíčovým symbolem, jehož části jste v průběhu levelu posbírali. Zvolíte-li nesprávný východ, musíte přelet úrovní opakovat a přitom případně doplnit chybějící části klíčového symbolu.
Tvůrce hry použil při jejím programování pseudo-3D pozadí použitím stínů na hranách budov a zařízení, které scrolluje pod vaší kosmickou lodí.
Hra až pro osm střídajících se hráčů je arkádovou střílečkou s vertikálním scrollingem viděnou z ptačí perspektivy. Vaším úkolem je prostřílet si cestu přes vlny nepřátel a najít východ z každé úrovně. K tomu využijete informační bunkry obsahující části symbolu výstupního či cílového bunkru. Na konci každé úrovně je pak třeba vybrat výstupní plošinu označenou klíčovým symbolem, jehož části jste v průběhu levelu posbírali. Zvolíte-li nesprávný východ, musíte přelet úrovní opakovat a přitom případně doplnit chybějící části klíčového symbolu.
Tvůrce hry použil při jejím programování pseudo-3D pozadí použitím stínů na hranách budov a zařízení, které scrolluje pod vaší kosmickou lodí.