Tato textová adventura nabízí příběh rytíře Galahada, tedy jednoho z rytířů Kulatého stolu. Galahad se vydal hledat svatý grál (ve hře nazývaný zlatý pohár). Dorazí se svou lodí na ostrov a tam začne dobrodružství.
Hra používá systém příkazů, kterých není tolik, jako v jiných textovkách, 4 pro pohyb a 4 pro další akce. Jedním z nich je příkaz PREMYSLEJ, který hráči přihraje nápovědu, co by měl v dané lokaci dělat. Příkazy je nutné vypisovat celé, zkratky nefungují. V inventáři lze mít jen jeden předmět. To je vše co potřebuje Galahad vědět a už se může vydat hledat zlatý pohár.
Hra používá systém příkazů, kterých není tolik, jako v jiných textovkách, 4 pro pohyb a 4 pro další akce. Jedním z nich je příkaz PREMYSLEJ, který hráči přihraje nápovědu, co by měl v dané lokaci dělat. Příkazy je nutné vypisovat celé, zkratky nefungují. V inventáři lze mít jen jeden předmět. To je vše co potřebuje Galahad vědět a už se může vydat hledat zlatý pohár.