Westward, to je název strategie z prostředí a období Divokého západu 19. století. Úkolem a cílem je vybudovat městečko, typické pro osadníky té doby. Městečko se saloonem, kanceláří šerifa, zkrátka takové, jaké odpovídá našim představám o této době. Vybudování a udržení městečka a jeho prosperity v chodu, které se může jmenovat Paradise Falls nebo Hope River, se bude snažit překazit Doc Vostrikov, ruský prospektor, společně se svou bandou desperádů, zvanou Copperhead Gang.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Westward, to je název strategie z prostředí a období Divokého západu 19. století. Úkolem a cílem je vybudovat městečko, typické pro osadníky té doby. Městečko se saloonem, kanceláří šerifa, zkrátka takové, jaké odpovídá našim představám o této době. Vybudování a udržení městečka a jeho prosperity v chodu, které se může jmenovat Paradise Falls nebo Hope River, se bude snažit překazit Doc Vostrikov, ruský prospektor, společně se svou bandou desperádů, zvanou Copperhead Gang.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Westward, to je název strategie z prostředí a období Divokého západu 19. století. Úkolem a cílem je vybudovat městečko, typické pro osadníky té doby. Městečko se saloonem, kanceláří šerifa, zkrátka takové, jaké odpovídá našim představám o této době. Vybudování a udržení městečka a jeho prosperity v chodu, které se může jmenovat Paradise Falls nebo Hope River, se bude snažit překazit Doc Vostrikov, ruský prospektor, společně se svou bandou desperádů, zvanou Copperhead Gang.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Westward, to je název strategie z prostředí a období Divokého západu 19. století. Úkolem a cílem je vybudovat městečko, typické pro osadníky té doby. Městečko se saloonem, kanceláří šerifa, zkrátka takové, jaké odpovídá našim představám o této době. Vybudování a udržení městečka a jeho prosperity v chodu, které se může jmenovat Paradise Falls nebo Hope River, se bude snažit překazit Doc Vostrikov, ruský prospektor, společně se svou bandou desperádů, zvanou Copperhead Gang.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.
Populace městečka se automaticky zvyšuje s navýšením zdrojů potřebných pro konkrétní počet obyvatelstva. Zdroje jako dřevo, zlato nebo potraviny musí hráč obyvatelům zajistit koupí nebo přímým zajištěním v okolní přírodě. Některé charaktery důležité pro chod městečka musíme najmout; šerifa, pistolníky na obranu proti gangu nebo faráře. Město může být ohroženo různými katastrofami; ohrožují vás sucha, hladomor, tornáda nebo povodně. Proti všem přírodním pohromám a nájezdům protivníků musí hráč najít účinnou obranu. V každé úrovni, kterých je více než 20, existují i vedlejší mise, které jsou ohlašovány příchodem osoby s žádostí o pomoc.