Hra ve výchozím nastavení zobrazuje veškerou grafiku ve špatném poměru stran - je příliš roztažená do stran v porovnání s originálem. Blizzard poměrně rychle po vydání problém opravil, avšak nikoliv ve výchozím stavu. Hráč musí jít do nastavení a tam zapnout volbu "Render using non-square pixels".
Problém zřejmě vznikl při vývoji. Původní DOSová hra se zobrazovala v rozlišení 320x200 (časté rozlišení té doby). Takový obraz má však poměr stran 16:10, tj. je širokoúhlý, a tehdy se ještě širokoúhlé monitory nepoužívaly, místo toho byly monitory s poměrem 4:3. Tehdejší vývojáři s takovou deformací počítali a v podstatě tak používali obdélníkové pixely místo čtvercových (viz názorné zdrojové video). Na moderních displejích se takový obrázek zobrazí jako příliš roztažený do stran. Vývojáři remasteru si zřejmě z nějakého důvodu neuvědomili, že jejich původní hra vypadala na DOSu jinak než na moderním displeji, a veškerou novou grafiku nakreslili podle roztaženého vzoru - proto i nové grafické prvky jsou příliš široké (např. rytíři příliš tlustí). Zároveň i při přepnutí na původní grafiku je opět zobrazena roztažená, nikoliv tak, jak opravdu tehdy vypadala.
Jak je zmíněno v úvodu, oprava vyšla zanedlouho, avšak je nutné ji aktivovat ručně v nastavení.
Problém zřejmě vznikl při vývoji. Původní DOSová hra se zobrazovala v rozlišení 320x200 (časté rozlišení té doby). Takový obraz má však poměr stran 16:10, tj. je širokoúhlý, a tehdy se ještě širokoúhlé monitory nepoužívaly, místo toho byly monitory s poměrem 4:3. Tehdejší vývojáři s takovou deformací počítali a v podstatě tak používali obdélníkové pixely místo čtvercových (viz názorné zdrojové video). Na moderních displejích se takový obrázek zobrazí jako příliš roztažený do stran. Vývojáři remasteru si zřejmě z nějakého důvodu neuvědomili, že jejich původní hra vypadala na DOSu jinak než na moderním displeji, a veškerou novou grafiku nakreslili podle roztaženého vzoru - proto i nové grafické prvky jsou příliš široké (např. rytíři příliš tlustí). Zároveň i při přepnutí na původní grafiku je opět zobrazena roztažená, nikoliv tak, jak opravdu tehdy vypadala.
Jak je zmíněno v úvodu, oprava vyšla zanedlouho, avšak je nutné ji aktivovat ručně v nastavení.