Zaměření na logické problémy a různorodé puzzly staví příběh do upozaděné role. Mimo toho rámcového (destrukci světa, jak ho známe), zasazeného do jakési blíže nespecifikované metropole budoucnosti, není ani příliš podstatný, podobně jako u žánrové konkurence.
Pouze v Japonsku vydaná adventura, nahlížená z pohledu první osoby, si bere inspiraci v revolučním Mystu. I přes svůj japonský původ je v titulu od Fujitsu Design Lab přítomen anglický dabing, avšak pouze při japonském textu. Hra Void vyšla na jediném CD a nabídla na svou dobu moderní vizuální zpracování, stejně jako podporu 3D zvuku. Pohyb ve hře je klasicky skokový s animovanými předěly, jak bylo obvyklé u předrenderovaných adventur z prvního pohledu.
Pouze v Japonsku vydaná adventura, nahlížená z pohledu první osoby, si bere inspiraci v revolučním Mystu. I přes svůj japonský původ je v titulu od Fujitsu Design Lab přítomen anglický dabing, avšak pouze při japonském textu. Hra Void vyšla na jediném CD a nabídla na svou dobu moderní vizuální zpracování, stejně jako podporu 3D zvuku. Pohyb ve hře je klasicky skokový s animovanými předěly, jak bylo obvyklé u předrenderovaných adventur z prvního pohledu.