Vypravěčská linie hororové adventury Vermination od Daniëla Weldinka (Whiskers) začíná probuzením se hlavního hrdiny bez paměti v neznámé rezidenci, jež je pozůstatkem zašlé slávy rodiny, která byla kdysi značně zámožná. Hráč prozatím netuší, kým onen muž je, ani jak se na takové místo dostal.
Vpravo jedny zavřené dveře, vlevo dvoje. Ve vzduchu se vznáší cosi zlověstného, cítíme podivné chvění, velmi blízké pocitu hrůzy. Lezavé chuchvalce tmy a zimy na zátylku nás nutí jít kupředu a postupně odhalovat zdejší tajemství, které se dům snaží mermomocí pohřbít.
Vpravo jedny zavřené dveře, vlevo dvoje. Ve vzduchu se vznáší cosi zlověstného, cítíme podivné chvění, velmi blízké pocitu hrůzy. Lezavé chuchvalce tmy a zimy na zátylku nás nutí jít kupředu a postupně odhalovat zdejší tajemství, které se dům snaží mermomocí pohřbít.