V klasické střílečce Turmoil se hráč stane pilotem vesmírné lodi. Úkolem je zničit co nejvíce nepřátel, kteří prolétávají sedmi tunely. Hráč je uvězněný ve vertikální chodbě, která tunely uprostřed spojuje. Pohybuje se tedy pouze nahoru a dolů a snaží se zničit nepřátele létající z obou stran.
Cílem je nahrát co nejvyšší skóre. Za každý zásah získá hráč body, čím rychleji se nepřítel pohybuje, tím vyšší bodové ohodnocení je za jeho zničení. Občas se na konci tunelu objeví blikající bod, což je jediný moment, kdy hráč může do tunelu vstoupit. Jeho sebrání přidá hráči bonusové body, z tunelu je však nutné co nejrychleji vylétnout, protože ze druhé strany ihned po sebrání vyletí nezničitelná nepřátelská loď. Ta se objeví také ve chvíli, kdy hráč delší dobu stojí na jednom místě. Je tedy nutné být stále v pohybu, čímž se hra stává velmi intenzivní.
Hra obsahuje devět levelů, v každém je nutné zničit určitý počet vln, aby se hráč dostal dále. Klasicky platí, že čím vyšší level hráč navštíví, tím rychlejší nepřátelé jsou a roste jejich počet. Hráč začíná s pěti životy, po každém zvládnutém levelu dostane život navíc, maximum je však sedm. Protože nepřátelé na rozdíl od hráče nestřílejí, jediný způsob ztráty života je srážka s ním.
Cílem je nahrát co nejvyšší skóre. Za každý zásah získá hráč body, čím rychleji se nepřítel pohybuje, tím vyšší bodové ohodnocení je za jeho zničení. Občas se na konci tunelu objeví blikající bod, což je jediný moment, kdy hráč může do tunelu vstoupit. Jeho sebrání přidá hráči bonusové body, z tunelu je však nutné co nejrychleji vylétnout, protože ze druhé strany ihned po sebrání vyletí nezničitelná nepřátelská loď. Ta se objeví také ve chvíli, kdy hráč delší dobu stojí na jednom místě. Je tedy nutné být stále v pohybu, čímž se hra stává velmi intenzivní.
Hra obsahuje devět levelů, v každém je nutné zničit určitý počet vln, aby se hráč dostal dále. Klasicky platí, že čím vyšší level hráč navštíví, tím rychlejší nepřátelé jsou a roste jejich počet. Hráč začíná s pěti životy, po každém zvládnutém levelu dostane život navíc, maximum je však sedm. Protože nepřátelé na rozdíl od hráče nestřílejí, jediný způsob ztráty života je srážka s ním.
V klasické střílečce Turmoil se hráč stane pilotem vesmírné lodi. Úkolem je zničit co nejvíce nepřátel, kteří prolétávají sedmi tunely. Hráč je uvězněný ve vertikální chodbě, která tunely uprostřed spojuje. Pohybuje se tedy pouze nahoru a dolů a snaží se zničit nepřátele létající z obou stran.
Cílem je nahrát co nejvyšší skóre. Za každý zásah získá hráč body, čím rychleji se nepřítel pohybuje, tím vyšší bodové ohodnocení je za jeho zničení. Občas se na konci tunelu objeví blikající bod, což je jediný moment, kdy hráč může do tunelu vstoupit. Jeho sebrání přidá hráči bonusové body, z tunelu je však nutné co nejrychleji vylétnout, protože ze druhé strany ihned po sebrání vyletí nezničitelná nepřátelská loď. Ta se objeví také ve chvíli, kdy hráč delší dobu stojí na jednom místě. Je tedy nutné být stále v pohybu, čímž se hra stává velmi intenzivní.
Hra obsahuje devět levelů, v každém je nutné zničit určitý počet vln, aby se hráč dostal dále. Klasicky platí, že čím vyšší level hráč navštíví, tím rychlejší nepřátelé jsou a roste jejich počet. Hráč začíná s pěti životy, po každém zvládnutém levelu dostane život navíc, maximum je však sedm. Protože nepřátelé na rozdíl od hráče nestřílejí, jediný způsob ztráty života je srážka s ním.
Cílem je nahrát co nejvyšší skóre. Za každý zásah získá hráč body, čím rychleji se nepřítel pohybuje, tím vyšší bodové ohodnocení je za jeho zničení. Občas se na konci tunelu objeví blikající bod, což je jediný moment, kdy hráč může do tunelu vstoupit. Jeho sebrání přidá hráči bonusové body, z tunelu je však nutné co nejrychleji vylétnout, protože ze druhé strany ihned po sebrání vyletí nezničitelná nepřátelská loď. Ta se objeví také ve chvíli, kdy hráč delší dobu stojí na jednom místě. Je tedy nutné být stále v pohybu, čímž se hra stává velmi intenzivní.
Hra obsahuje devět levelů, v každém je nutné zničit určitý počet vln, aby se hráč dostal dále. Klasicky platí, že čím vyšší level hráč navštíví, tím rychlejší nepřátelé jsou a roste jejich počet. Hráč začíná s pěti životy, po každém zvládnutém levelu dostane život navíc, maximum je však sedm. Protože nepřátelé na rozdíl od hráče nestřílejí, jediný způsob ztráty života je srážka s ním.