The Wizard's Pen je jednoduchou hříčkou, kde hraje jlavní roli hádání jmen zobrazených předmětů v magické knize. Ty jsou na každé stránce nejprve celé skryté a kliknutí magického pera odhalí malou část obrázku. Jméno daného objektu je nutné napsat dříve, než dohoří svíčka (každé kliknutí nebo pokus o uhodnutí stojí hráče jednu osminu svíčky). Napsaný výraz přitom nemusí být přesný, stačí libovolné synonymum, vše ale přirozeně v anglickém jazyce.
Některé stránky knihy fungují jako osvěžení od hlavního konceptu hry. Například obrázek může být nějak deformovaný (rozmazaný, přiblížený, spirálovitě zakřivený apod.) a s každým kliknutím dostává o trochu původnější tvar. Druhou mezihrou je pak dokreslování chybějících prvků na větší obrázek, výpis prvků je přitom zobrazen na kraji herní obrazovky. Při častém klikání bez úspěchu pak dojde k penalizaci a snížení maximálního možného zisku bodů.
Za každý úspěch je hráč ohodnocen určitým počtem hvězdiček, za které si lze kupovat další bonusové stránky do knihy. Před každou kapitolou (většinou 16 stránek) si lze také vybrat tři z devíti kouzelných nápojů, které různě hráči pomáhají (zvětší oblast účinku pera, zmrazí svíci a podobně).
Některé stránky knihy fungují jako osvěžení od hlavního konceptu hry. Například obrázek může být nějak deformovaný (rozmazaný, přiblížený, spirálovitě zakřivený apod.) a s každým kliknutím dostává o trochu původnější tvar. Druhou mezihrou je pak dokreslování chybějících prvků na větší obrázek, výpis prvků je přitom zobrazen na kraji herní obrazovky. Při častém klikání bez úspěchu pak dojde k penalizaci a snížení maximálního možného zisku bodů.
Za každý úspěch je hráč ohodnocen určitým počtem hvězdiček, za které si lze kupovat další bonusové stránky do knihy. Před každou kapitolou (většinou 16 stránek) si lze také vybrat tři z devíti kouzelných nápojů, které různě hráči pomáhají (zvětší oblast účinku pera, zmrazí svíci a podobně).
The Wizard's Pen je jednoduchou hříčkou, kde hraje hlavní roli hádání jmen zobrazených předmětů v magické knize. Ta jsou na každé stránce nejprve celá skrytá a kliknutí magického pera odhalí malou část obrázku. Jméno daného objektu je nutné napsat dříve, než dohoří svíčka (každé kliknutí nebo pokus o uhodnutí stojí hráče jednu osminu svíčky). Napsaný výraz přitom nemusí být přesný, stačí libovolné synonymum, vše ale přirozeně v anglickém jazyce.
Některé stránky knihy fungují jako osvěžení od hlavního konceptu hry. Například obrázek může být nějak deformovaný (rozmazaný, přiblížený, spirálovitě zakřivený apod.) a s každým kliknutím dostává o trochu původnější tvar. Druhou mezihrou je pak dokreslování chybějících prvků na větší obrázek, výpis prvků je přitom zobrazen na kraji herní obrazovky. Při častém klikání bez úspěchu pak dojde k penalizaci a snížení maximálního možného zisku bodů.
Za každý úspěch je hráč ohodnocen určitým počtem hvězdiček, za které si lze kupovat další bonusové stránky do knihy. Před každou kapitolou (většinou 16 stránek) si lze také vybrat tři z devíti kouzelných nápojů, které různě hráči pomáhají (zvětší oblast účinku pera, zmrazí svíci a podobně).
Některé stránky knihy fungují jako osvěžení od hlavního konceptu hry. Například obrázek může být nějak deformovaný (rozmazaný, přiblížený, spirálovitě zakřivený apod.) a s každým kliknutím dostává o trochu původnější tvar. Druhou mezihrou je pak dokreslování chybějících prvků na větší obrázek, výpis prvků je přitom zobrazen na kraji herní obrazovky. Při častém klikání bez úspěchu pak dojde k penalizaci a snížení maximálního možného zisku bodů.
Za každý úspěch je hráč ohodnocen určitým počtem hvězdiček, za které si lze kupovat další bonusové stránky do knihy. Před každou kapitolou (většinou 16 stránek) si lze také vybrat tři z devíti kouzelných nápojů, které různě hráči pomáhají (zvětší oblast účinku pera, zmrazí svíci a podobně).