Dějství prvního aktu The Slaughter se odehrává ve viktoriánské Anglii devatenáctého století, v době, kdy britské Impérium vládne mořím i pevninám a kde ulice pokrývá dusivý dým továren a pára roztáčí kola průmyslové revoluce.
Přesouváme se do roku 1880. Poklidného Londýna se zmocňuje panika. Ve městě totiž řádí sériový vrah, jehož výběr obětí zdánlivě postrádá smysl. Je zvrácený, brutální, nepředvídatelný. Obyvatelé mají strach, na každém rohu hlídkují policisté. Případu se "neoficiálně" ujímá svérázný detektiv Sydney Emerson, muž ve věku, o kterém se říká, že mládí je pryč a do důchodu daleko. Vzhledem k tomu, že pochází z drsných oblastí Londýna, už viděl - a přežil - takřka všechno. Jeho znalost prostředí mu umožňuje odhalovat vazby a detaily, které Scotland Yardu mohly uniknout. Nikdo zatím nemá v ruce jedinou hmatatelnou stopu, pouze hromadu nepřímých důkazů. O zabijákovi je známo pouze to, kdy vraždil, kde vraždil a koho vraždil. Nikoliv ale kým je a co bylo motivem jeho bestiálních činů. Podaří se Sydneymu dopadnout mordýře, nebo na některé lidi jednoduše zákon neplatí?
Herní náplň, barevně odpovídající retro stylu pixel-artu, tvoří tradiční adventurní prvky – tedy klasické rozmlouvání o tom či onom s každým, kdo jde zrovna okolo, sbírání všeho možného, následná správná kombinace nashromážděné "veteše".
Přesouváme se do roku 1880. Poklidného Londýna se zmocňuje panika. Ve městě totiž řádí sériový vrah, jehož výběr obětí zdánlivě postrádá smysl. Je zvrácený, brutální, nepředvídatelný. Obyvatelé mají strach, na každém rohu hlídkují policisté. Případu se "neoficiálně" ujímá svérázný detektiv Sydney Emerson, muž ve věku, o kterém se říká, že mládí je pryč a do důchodu daleko. Vzhledem k tomu, že pochází z drsných oblastí Londýna, už viděl - a přežil - takřka všechno. Jeho znalost prostředí mu umožňuje odhalovat vazby a detaily, které Scotland Yardu mohly uniknout. Nikdo zatím nemá v ruce jedinou hmatatelnou stopu, pouze hromadu nepřímých důkazů. O zabijákovi je známo pouze to, kdy vraždil, kde vraždil a koho vraždil. Nikoliv ale kým je a co bylo motivem jeho bestiálních činů. Podaří se Sydneymu dopadnout mordýře, nebo na některé lidi jednoduše zákon neplatí?
Herní náplň, barevně odpovídající retro stylu pixel-artu, tvoří tradiční adventurní prvky – tedy klasické rozmlouvání o tom či onom s každým, kdo jde zrovna okolo, sbírání všeho možného, následná správná kombinace nashromážděné "veteše".