Hlavní postava hry Etienne Quist, kdysi úspěšný spisovatel, si odpykává trest za těžký zločin, který mu zakazuje 30 let psát. Dostane však od tajemné osoby nabídku, díky níž se může z trestu vykoupit a ještě si přivydělat. Stačí ukrást předem určené vzácné artefakty, nacházejících se uvnitř knižních příběhů, do nichž je Etiennovi umožněno cestovat. Zanedlouho poté, co na nabídku kývne, se před dveřmi jeho bytu objeví kufr s knihou, instrukcemi a schránou pro daný předmět.
Narativní adventura The Bookwalker představí hráči zvláštní svět, v němž je protagonistovi umožněno doslova vstupovat do knih, měnit jejich děj a krást předměty z fikce do svého reálného světa. Ten je zastoupen Etiennovým bytem a okolními chodbami a hráči jej prozkoumávají z pohledu vlastních očí. Na knižní světy se ovšem nahlíží z izometrického pohledu a představují klasickou adventurní hratelnost poskládanou z interakcí, sbírání informací, povídání si s NPC, hádankami a získávání i sestavování pro postup důležitých předmětů. Adventurní části jsou navíc okořeněny tahovými souboji, kdy hlavní hrdina stojí proti nepřátelům a každá akce spotřebovává jeho zásobu inkoustu.
Narativní adventura The Bookwalker představí hráči zvláštní svět, v němž je protagonistovi umožněno doslova vstupovat do knih, měnit jejich děj a krást předměty z fikce do svého reálného světa. Ten je zastoupen Etiennovým bytem a okolními chodbami a hráči jej prozkoumávají z pohledu vlastních očí. Na knižní světy se ovšem nahlíží z izometrického pohledu a představují klasickou adventurní hratelnost poskládanou z interakcí, sbírání informací, povídání si s NPC, hádankami a získávání i sestavování pro postup důležitých předmětů. Adventurní části jsou navíc okořeněny tahovými souboji, kdy hlavní hrdina stojí proti nepřátelům a každá akce spotřebovává jeho zásobu inkoustu.