V této budovatelské strategii se budete snažit o napravení poškozeného ekosystému v prostředích připomínajících pustiny.
Hlavní náplní hry bude sběr materiálu potřebný k vybudování budov sloužící k terraformování flóry, čímž přitáhnete do dané lokace i faunu.
Svým ovládáním připomíná budovatelské městské strategie, rozdílem a ústředním tématem v případě Terra Nilu je klimatická změna.
Ve hře proto budeme proházet z lokace na lokaci a plnit funkci rekultivátora, to vše z izometrického pohledu. Každá pustina obsahuje specifické množství bodů, které budou sloužit k investování do rozličných druhů budov.
Hlavní náplní hry bude sběr materiálu potřebný k vybudování budov sloužící k terraformování flóry, čímž přitáhnete do dané lokace i faunu.
Svým ovládáním připomíná budovatelské městské strategie, rozdílem a ústředním tématem v případě Terra Nilu je klimatická změna.
Ve hře proto budeme proházet z lokace na lokaci a plnit funkci rekultivátora, to vše z izometrického pohledu. Každá pustina obsahuje specifické množství bodů, které budou sloužit k investování do rozličných druhů budov.
V této budovatelské strategii se budete snažit o napravení poškozeného ekosystému v prostředích připomínajících pustiny.
Hlavní náplní hry bude sběr materiálu potřebný k vybudování budov sloužící k terraformování flóry, čímž přitáhnete do dané lokace i faunu.
Svým ovládáním připomíná budovatelské městské strategie, rozdílem a ústředním tématem v případě Terra Nilu je klimatická změna.
Ve hře proto budeme proházet z lokace na lokaci a plnit funkci rekultivátora, to vše z izometrického pohledu. Každá pustina obsahuje specifické množství bodů, které budou sloužit k investování do rozličných druhů budov.
Hlavní náplní hry bude sběr materiálu potřebný k vybudování budov sloužící k terraformování flóry, čímž přitáhnete do dané lokace i faunu.
Svým ovládáním připomíná budovatelské městské strategie, rozdílem a ústředním tématem v případě Terra Nilu je klimatická změna.
Ve hře proto budeme proházet z lokace na lokaci a plnit funkci rekultivátora, to vše z izometrického pohledu. Každá pustina obsahuje specifické množství bodů, které budou sloužit k investování do rozličných druhů budov.
V této budovatelské strategii se budete snažit o napravení poškozeného ekosystému v prostředích připomínajících pustiny.
Hlavní náplní hry bude sběr materiálu potřebný k vybudování budov sloužící k terraformování flóry, čímž přitáhnete do dané lokace i faunu.
Svým ovládáním připomíná budovatelské městské strategie, rozdílem a ústředním tématem v případě Terra Nilu je klimatická změna.
Ve hře proto budeme proházet z lokace na lokaci a plnit funkci rekultivátora, to vše z izometrického pohledu. Každá pustina obsahuje specifické množství bodů, které budou sloužit k investování do rozličných druhů budov.
Hlavní náplní hry bude sběr materiálu potřebný k vybudování budov sloužící k terraformování flóry, čímž přitáhnete do dané lokace i faunu.
Svým ovládáním připomíná budovatelské městské strategie, rozdílem a ústředním tématem v případě Terra Nilu je klimatická změna.
Ve hře proto budeme proházet z lokace na lokaci a plnit funkci rekultivátora, to vše z izometrického pohledu. Každá pustina obsahuje specifické množství bodů, které budou sloužit k investování do rozličných druhů budov.