Shrimpcavova prvotina otevírá příběh muže, jehož nepřítelem je samotný čas. Tempus Fugit (čas utíká) spadá do řady titulů s přízviskem „endless run“ – aneb hrdina musí být neustále v pohybu. Jakmile zpomalí nebo zastaví, zubatá s kosou si udělá další zářez na svém počítadle.
Jako místo činu byl zvolen černobílý schodišťový komplex protkaný sítí lopatkových větráků a ventilátorů. Z této noční můry vede jen jedna cesta ven, a to skrze čtveřici červeně svítících knoflíků. Jejich stlačením se aktivují ústa východových dveří. Jimi se musíme nechat pohltit, abychom ze sisyfovského začarovaného kruhu mohli vystoupit. Dají-li ústřední postava a hráč hlavy dohromady, jistě situaci nějak vyřeší. Zapomeňte na hrubou sílu, o vítězi partie rozhodne přemýšlení za pochodu, přesnost a hbité prsty i nohy - každé zaváhání, každý chybný krok znamená rychlou smrt.
Od počátku na vše nahlížíme výhradně očima hlavního protagonisty. Počin byl vytvořen jako příspěvek do soutěže Asylum Game Jam 2013.
Jako místo činu byl zvolen černobílý schodišťový komplex protkaný sítí lopatkových větráků a ventilátorů. Z této noční můry vede jen jedna cesta ven, a to skrze čtveřici červeně svítících knoflíků. Jejich stlačením se aktivují ústa východových dveří. Jimi se musíme nechat pohltit, abychom ze sisyfovského začarovaného kruhu mohli vystoupit. Dají-li ústřední postava a hráč hlavy dohromady, jistě situaci nějak vyřeší. Zapomeňte na hrubou sílu, o vítězi partie rozhodne přemýšlení za pochodu, přesnost a hbité prsty i nohy - každé zaváhání, každý chybný krok znamená rychlou smrt.
Od počátku na vše nahlížíme výhradně očima hlavního protagonisty. Počin byl vytvořen jako příspěvek do soutěže Asylum Game Jam 2013.
Shrimpcavova prvotina otevírá příběh muže, jehož nepřítelem je samotný čas. Tempus Fugit (čas utíká) spadá do řady titulů s přízviskem „endless run“ – aneb hrdina musí být neustále v pohybu. Jakmile zpomalí nebo zastaví, zubatá s kosou si udělá další zářez na svém počítadle.
Jako místo činu byl zvolen černobílý schodišťový komplex protkaný sítí lopatkových větráků a ventilátorů. Z této noční můry vede jen jedna cesta ven, a to skrze čtveřici červeně svítících knoflíků. Jejich stlačením se aktivují ústa východových dveří. Jimi se musíme nechat pohltit, abychom ze sisyfovského začarovaného kruhu mohli vystoupit. Dají-li ústřední postava a hráč hlavy dohromady, jistě situaci nějak vyřeší. Zapomeňte na hrubou sílu, o vítězi partie rozhodne přemýšlení za pochodu, přesnost a hbité prsty i nohy - každé zaváhání, každý chybný krok znamená rychlou smrt.
Od počátku na vše nahlížíme výhradně očima hlavního protagonisty. Počin byl vytvořen jako příspěvek do soutěže Asylum Game Jam 2013.
Jako místo činu byl zvolen černobílý schodišťový komplex protkaný sítí lopatkových větráků a ventilátorů. Z této noční můry vede jen jedna cesta ven, a to skrze čtveřici červeně svítících knoflíků. Jejich stlačením se aktivují ústa východových dveří. Jimi se musíme nechat pohltit, abychom ze sisyfovského začarovaného kruhu mohli vystoupit. Dají-li ústřední postava a hráč hlavy dohromady, jistě situaci nějak vyřeší. Zapomeňte na hrubou sílu, o vítězi partie rozhodne přemýšlení za pochodu, přesnost a hbité prsty i nohy - každé zaváhání, každý chybný krok znamená rychlou smrt.
Od počátku na vše nahlížíme výhradně očima hlavního protagonisty. Počin byl vytvořen jako příspěvek do soutěže Asylum Game Jam 2013.