Britská studia The Sales Curve a Random Access s velkým úspěchem převedla na 8bitové a 16bitové domácí počítače klasickou japonskou arkádovou střílečku Silkworm a SWIV vlastně vznikl jako její neoficiální pokračování.
Kromě základní helikoptéry lze hrát i za obrněný džíp, který musí v levelech hledat cestu, nicméně zase dokáže střílet do osmi různých směrů. V kooperativním multiplayeru hráči ovládají oba bojové stroje současně. Někteří z nepřátel za sebou po zničení nechávají energetické štíty, jichž je možno využívat pro vlastní obranu nebo je odpálit a zničit tak všechny protivníky na aktuální obrazovce. Základní zbraň se upgraduje po poražení každého z bossů.
Jednotlivé verze pochopitelně odpovídaly možnostem příslušných počítačů, nicméně i port pro takové ZX Spectrum, počítač s velmi skromnou hardwarovou podporou pro hraní, je překvapivě svižný a plynulý. I díky tomu si nejspíše SWIV získal mezi majiteli domácích počítačů velkou oblibu.
Kromě základní helikoptéry lze hrát i za obrněný džíp, který musí v levelech hledat cestu, nicméně zase dokáže střílet do osmi různých směrů. V kooperativním multiplayeru hráči ovládají oba bojové stroje současně. Někteří z nepřátel za sebou po zničení nechávají energetické štíty, jichž je možno využívat pro vlastní obranu nebo je odpálit a zničit tak všechny protivníky na aktuální obrazovce. Základní zbraň se upgraduje po poražení každého z bossů.
Jednotlivé verze pochopitelně odpovídaly možnostem příslušných počítačů, nicméně i port pro takové ZX Spectrum, počítač s velmi skromnou hardwarovou podporou pro hraní, je překvapivě svižný a plynulý. I díky tomu si nejspíše SWIV získal mezi majiteli domácích počítačů velkou oblibu.