Ve čtvrtém pokračování flashové adventurní série Submachine se dostáváme do samotného srdce Submachine, do laboratoře. Zde se z počítače dozvídáme, že pokud splníme všechny zkoušky, které se v laboratořích nacházejí, staneme se novými správci Submachine. Opět je tedy potřeba vyřešit v jednotlivých místnostech řadu hlavolamů.
Stejně jako u předchůdců, jedná se o 2D point and click adventuru. Vaším úkolem je v jednotlivých místnostech řešit řadu hlavolamů, díky kterým získáte buď přístup do nové oblasti nebo předmět, který může sloužit k vyřešení jiného hlavolamu. Předměty, jež budete potřebovat k řešení některých hlavolamů jsou buď volně rozmístěné v jednotlivých místnostech nebo se schovávají jako odměna za vyřešení některého z hlavolamů.
Stejně jako u předchůdců, jedná se o 2D point and click adventuru. Vaším úkolem je v jednotlivých místnostech řešit řadu hlavolamů, díky kterým získáte buď přístup do nové oblasti nebo předmět, který může sloužit k vyřešení jiného hlavolamu. Předměty, jež budete potřebovat k řešení některých hlavolamů jsou buď volně rozmístěné v jednotlivých místnostech nebo se schovávají jako odměna za vyřešení některého z hlavolamů.