Snufkin: Melody of Moominvalley je hudební hra na motivy knížek pro děti od finské spisovatelky Tove Jansson, které se točily kolem roztomilých bytostí zvaných Mumínci žijících ve svém údolí v souladu s přírodou. Ve hře se hráči chopí postavy Šňupálka, vracejícího se na léto do Mumínčího údolí. Malý cestovatel ale zjistí, že oblast je v neradostném stavu. Příčinou jsou umělé vytvořené parky hyzdící přirozený řád prostředí, o nichž se postaral lotrovský strážce parku. Šňupálkovým úkolem je s pomocí místních stvoření navrátit do údolí ztracenou harmonii.
Nenáročná hra pro všechny věkové kategorie vezme hráče do otevřeného, ručně kresleného světa, v němž prozkoumávají krajinu, potkávají různé postavičky známé z předlohy a plní pro ně různé úkoly a žádosti. Zároveň tropí za zády strážců parku neplechu a hatí plány na přetvoření přirozené přírody v zábavní park. Interakce se děje zejména prostřednictvím hudby a Šňupálkových nástrojů jako je bubínek nebo harmonika, přičemž nejprve je pro správné zahrání získat inspiraci. Hra obsahuje i stealth pasáže, kdy je třeba nenechat se chytit a schovávat se před pátravými zraky strážníků.
Hrou provází kromě původní hudby skladatelky Ody Tilset i písně populární post-rockové kapely Sigur Rós.
Nenáročná hra pro všechny věkové kategorie vezme hráče do otevřeného, ručně kresleného světa, v němž prozkoumávají krajinu, potkávají různé postavičky známé z předlohy a plní pro ně různé úkoly a žádosti. Zároveň tropí za zády strážců parku neplechu a hatí plány na přetvoření přirozené přírody v zábavní park. Interakce se děje zejména prostřednictvím hudby a Šňupálkových nástrojů jako je bubínek nebo harmonika, přičemž nejprve je pro správné zahrání získat inspiraci. Hra obsahuje i stealth pasáže, kdy je třeba nenechat se chytit a schovávat se před pátravými zraky strážníků.
Hrou provází kromě původní hudby skladatelky Ody Tilset i písně populární post-rockové kapely Sigur Rós.
Snufkin: Melody of Moominvalley je adventura na motivy knížek pro děti, jejichž autorkou byla Tove Jansson, finská spisovatelka píšící švédsky. Většina těchto příběhů se alespoň částečně odehrává v muminím údolí a jejich hrdiny jsou skřítkové mumini a mnoho dalších bytostí zde žijících. Hlavním hrdinou hry Snufkin: Melody of Moominvalley je Šňupálek, muminkův nejlepší přítel, který vždy na podzim, kdy se muminí rodina chystá k zimnímu spánku, odchází putovat po kraji a na jaře se zase vrací. Hra začíná jedním takovým jeho návratem. Tentokrát však není něco v pořádku. Tvorečci z údolí z neznámého důvodu utíkají, prostor na úkor přírody si uzurpují ploty obehnané parky plné zákazů a krajinu zasáhlo podivné sucho. A to není zdaleka všechno.
Šňupálek na své cestě údolím potkává mnoho postav a postaviček včetně těch známých z knížek a kromě řešení všech záhad, likvidace parků a navracení přírody přírodě jim ještě také pomáhá řešit jejich strasti a problémy. Ke klasickým adventurním interakcím s okolím přibyla v této hře navíc interakce prostřednictvím hudby - Šňupálek má stále po ruce svou foukací harmoniku, kterou si může získávat srdce a pomoc různých tvorů. Aby okouzlil i ty s náročnějším hudebním vkusem, musí sbírat novou a novou inspiraci a pozvedat své umění na vyšší úroveň. Vyskytují se tu také stealth a akční pasáže, v nichž je třeba nenechat se chytit hlídkujícími strážníky či prchat před nebezpečím.
Původní hudbu složila Oda Tilset, na čtyřech skladbách spolupracovala s islandskou kapelou Sigur Rós.
Hra čerpá příběhové prvky z knih Bláznivé léto, Tatínek a moře, Neviditelné dítě a jiné příběhy a Kometa.
Šňupálek na své cestě údolím potkává mnoho postav a postaviček včetně těch známých z knížek a kromě řešení všech záhad, likvidace parků a navracení přírody přírodě jim ještě také pomáhá řešit jejich strasti a problémy. Ke klasickým adventurním interakcím s okolím přibyla v této hře navíc interakce prostřednictvím hudby - Šňupálek má stále po ruce svou foukací harmoniku, kterou si může získávat srdce a pomoc různých tvorů. Aby okouzlil i ty s náročnějším hudebním vkusem, musí sbírat novou a novou inspiraci a pozvedat své umění na vyšší úroveň. Vyskytují se tu také stealth a akční pasáže, v nichž je třeba nenechat se chytit hlídkujícími strážníky či prchat před nebezpečím.
Původní hudbu složila Oda Tilset, na čtyřech skladbách spolupracovala s islandskou kapelou Sigur Rós.
Hra čerpá příběhové prvky z knih Bláznivé léto, Tatínek a moře, Neviditelné dítě a jiné příběhy a Kometa.
Snufkin: Melody of Moominvalley je adventura na motivy knížek pro děti, jejichž autorkou byla Tove Jansson, finská spisovatelka píšící švédsky. Většina těchto příběhů se alespoň částečně odehrává v muminím údolí a jejich hrdiny jsou skřítkové mumini a mnoho dalších bytostí zde žijících. Hlavním hrdinou hry Snufkin: Melody of Moominvalley je Šňupálek, muminkův nejlepší přítel, který vždy na podzim, kdy se muminí rodina chystá k zimnímu spánku, odchází putovat po kraji a na jaře se zase vrací. Hra začíná jedním takovým jeho návratem. Tentokrát však není něco v pořádku. Tvorečci z údolí z neznámého důvodu utíkají, prostor na úkor přírody si uzurpují ploty obehnané parky plné zákazů a krajinu zasáhlo podivné sucho. A to není zdaleka všechno.
Šňupálek na své cestě údolím potkává mnoho postav a postaviček včetně těch známých z knížek a kromě řešení všech záhad, likvidace parků a navracení přírody přírodě jim ještě také pomáhá řešit jejich strasti a problémy. Ke klasickým adventurním interakcím s okolím přibyla v této hře navíc interakce prostřednictvím hudby - Šňupálek má stále po ruce svou foukací harmoniku, kterou si může získávat srdce a pomoc různých tvorů. Aby okouzlil i ty s náročnějším hudebním vkusem, musí sbírat novou a novou inspiraci a pozvedat své umění na vyšší úroveň. Vyskytují se tu také stealth a akční pasáže, v nichž je třeba nenechat se chytit hlídkujícími strážníky či prchat před nebezpečím.
Původní hudbu složila Oda Tilset, na čtyřech skladbách spolupracovala s islandskou kapelou Sigur Rós.
Hra čerpá příběhové prvky z knih Bláznivé léto, Tatínek a moře, Neviditelné dítě a jiné příběhy a Kometa.
Šňupálek na své cestě údolím potkává mnoho postav a postaviček včetně těch známých z knížek a kromě řešení všech záhad, likvidace parků a navracení přírody přírodě jim ještě také pomáhá řešit jejich strasti a problémy. Ke klasickým adventurním interakcím s okolím přibyla v této hře navíc interakce prostřednictvím hudby - Šňupálek má stále po ruce svou foukací harmoniku, kterou si může získávat srdce a pomoc různých tvorů. Aby okouzlil i ty s náročnějším hudebním vkusem, musí sbírat novou a novou inspiraci a pozvedat své umění na vyšší úroveň. Vyskytují se tu také stealth a akční pasáže, v nichž je třeba nenechat se chytit hlídkujícími strážníky či prchat před nebezpečím.
Původní hudbu složila Oda Tilset, na čtyřech skladbách spolupracovala s islandskou kapelou Sigur Rós.
Hra čerpá příběhové prvky z knih Bláznivé léto, Tatínek a moře, Neviditelné dítě a jiné příběhy a Kometa.