Logická hra odehrávající se na herní obrazovce o velikosti 21*11 polí. Váš úkol spočívá v osvobození všech kostek, zde nazývaných "slider", které se nacházejí v úrovni. To provedete jednoduše tak, že umístíte vždy dvě kostky stejné barvy na políčka vedle sebe, a pokud to dokážete, oba útvary z herního pole zmizí. Podaří-li se vám odstranit všechny kostky v úrovni, postupujete do dalšího a obtížnějšího levelu.
Kostky rozpohybujete jednoduše tak, že jim udáte jeden ze čtyř možných směrů, kterým budou klouzat do té doby, než se zastaví o některou z mnoha překážek nebo jim dojde pohybová energie. Překážky zde mohou tvořit kamenné stěny, ale i mnohem záludnější útvary. Kostka tak může narazit na políčko obsahující minu, lepidlo či propadliště nebo třeba zrcadlo, které ji vyšle jiným směrem, než vy potřebujete. Kromě omezeného množství pohybové energie je každá úroveň navíc omezena časovým limitem.
V roce 2014 naprogramoval Joachim Mertens, tvůrce původní hry, moderní remake Slidecrash na platformu iOS.
Kostky rozpohybujete jednoduše tak, že jim udáte jeden ze čtyř možných směrů, kterým budou klouzat do té doby, než se zastaví o některou z mnoha překážek nebo jim dojde pohybová energie. Překážky zde mohou tvořit kamenné stěny, ale i mnohem záludnější útvary. Kostka tak může narazit na políčko obsahující minu, lepidlo či propadliště nebo třeba zrcadlo, které ji vyšle jiným směrem, než vy potřebujete. Kromě omezeného množství pohybové energie je každá úroveň navíc omezena časovým limitem.
V roce 2014 naprogramoval Joachim Mertens, tvůrce původní hry, moderní remake Slidecrash na platformu iOS.