Skeet Shoot je sportovní hra pro Atari 2600, kterou naprogramoval Ed Salvo pro firmu Apollo. Skeet je sportovní střelecká disciplína, ve které závodník střílí na hliněné holuby a cílem je nasbírat co nejvíce bodů za trefu. Hra se ovládala na joysticku jedním tlačítkem, první zmáčknutí vyšle holuba, druhé je pro střelbu. Páčkou se pak mění úhel střelby. Za trefu je jeden bod, hráč má ale omezený čas na výstřel do doby, než holub zmizí z obrazovky.
Hra obsahuje mnoho různých nastavení, lze upravovat rychlost holubů, hráč se může objevovat místo na pevném, tak na náhodném místě a hru si lze zahrát i ve dvou. Hráči tak můžou hrát proti sobě, kdy se střídají po tahu. Druhou volbou hry pro dva hráče je ten, že jeden hráč střílí a druhý ovládá úhel holubů.
Hra obsahuje mnoho různých nastavení, lze upravovat rychlost holubů, hráč se může objevovat místo na pevném, tak na náhodném místě a hru si lze zahrát i ve dvou. Hráči tak můžou hrát proti sobě, kdy se střídají po tahu. Druhou volbou hry pro dva hráče je ten, že jeden hráč střílí a druhý ovládá úhel holubů.