Ve staré arkádě Sir Lancelot se vydáváme na záchranu sličné panny, kterou unesl drak. Hrdinný rytíř kulatého stolu má k dispozici okřídleného koně Pegase a kopí, protože cestu hlídají létající tvoři.
Hra je rozdělena na dvě obrazovky, a to podhradí a sluj. Na první obrazovce musí Sir Lancelot porazit všechny nepřátele tak, že je probodne kopím. Nicméně útočí i nepřátelé, zásah od nich znamená ztrátu jednoho z životů. Po porážce všech nepřátel se hráč dostane do sluje, kde již číhá drak. Ten po hráči chrlí ohnivé koule, které ho smetou buď na zem, nebo do lávy. Na zemi zůstává hrdina jen chvíli omráčený, pád do lávy však znamená ztrátu jednoho života. Draka lze porazit tak, že mu bude hráč zabodávat kopí do břicha.
Po porážce draka se vše opakuje na vyšší obtížnost a to až do doby, kdy hráč přijde o všechny životy.
Hra je rozdělena na dvě obrazovky, a to podhradí a sluj. Na první obrazovce musí Sir Lancelot porazit všechny nepřátele tak, že je probodne kopím. Nicméně útočí i nepřátelé, zásah od nich znamená ztrátu jednoho z životů. Po porážce všech nepřátel se hráč dostane do sluje, kde již číhá drak. Ten po hráči chrlí ohnivé koule, které ho smetou buď na zem, nebo do lávy. Na zemi zůstává hrdina jen chvíli omráčený, pád do lávy však znamená ztrátu jednoho života. Draka lze porazit tak, že mu bude hráč zabodávat kopí do břicha.
Po porážce draka se vše opakuje na vyšší obtížnost a to až do doby, kdy hráč přijde o všechny životy.