Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Sinbad and the Throne of the Falcon Sinbad and the Throne of the Falcon
Cinemaware Corporation
Cinemaware Corporation
PC
1988
AmigaC64
1987
PCAtST
1988
Apple II
1990
Sinbad and the Throne of the Falcon Sinbad and the Throne of the Falcon
Žánr
strategie > real-time strategie *
akce > 1st person akce
akce > 3rd person akce
adventura > interaktivní film
strategie > real-time strategie *
akce > 1st person akce
akce > 3rd person akce
adventura > interaktivní film

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Legenda sedmi moří, kapitán Sindibád musí znovu napnout plachty a vyplout se svou lodí Sarabulus na širé moře. Chalífa Daramonu byl ve spánku proměněn zlou mocí v orla. Kletbu lze sejmout pouze nalezením toho zlosyna, který ji na orientálního vládce uvalil. Vy jste teď Sindibád a to málo času, které na záchranu otce princezny Sylphani máte, vám odměřují přesýpací hodiny. Pokud jej zachránit nestihnete, chalífa už zůstane orlem navždy, nebude moci jmenovat prince Háruna svým nástupcem a město padne do rukou zlého prince Camarala. Pokud bude vaše výprava úspěšná, dostanete princeznu za ženu a jistě i lukrativní místo ve státní správě.

Vaše dobrodružná výprava začíná pohledem do mapy známého světa. V mapě vybíráte, na jaké místo se po moři, omývajícím břehy daramonského chalifátu, vydáte. Nesmíte být nikdy pryč příliš dlouho, protože se k Daramonu z různých směrů stahují invazní lodě flotily prince Camarala, který si chce uzurpovat náhle uvolněný trůn. I proto se do Daramonu musíte mezi výpravami několikrát vrátit, ať už kvůli obraně města, nebo poradě s princeznou. Pokud nepřítel pronikne až za hradby, musíte bránit zásobovací stanoviště a postupně jej vytlačit zpět. Uvážlivým postupem lze invazní Camaralovy armády úplně porazit ještě před koncem samotné hry. Throne of the Falcon je vlastně akcí s prvky strategie, která pospojována řadou meziher.

Ony mezihry se dělí na čtyři druhy. Vedle pro Sindibádových neodmyslitelných "šavlovaček" s nepřáteli, jako jsou žoldáci, piráti, kostlivci a střetů s divokou zvěří nebo třeba s oživlými kamennými modlami, na vás čeká i řada nápaditějších meziher. V mezihře s kyklopy, kteří mají tendenci přepadat vaše tábořiště ve zvlášť odlehlých místech světa, musíte dobře střílet z praku a každého takového obra oslepit. Pokud narazíte na lodní vrak je třeba umět promanévrovat s lodí skrz zrádná skaliska a zároveň vybrat z vody tonoucí námořníky. V mezihře ve stylu plošinovek vás zastihne zemětřesení, při kterém překonáváte úseky hroutícího se povrchu. V případě, že celou hru projdete bez jediného uložení, čeká vás vylepšené outro.
Legenda sedmi moří, kapitán Sindibád musí znovu napnout plachty a vyplout se svou lodí Sarabulus na širé moře. Chalífa Daramonu byl ve spánku proměněn zlou mocí v orla. Kletbu lze sejmout pouze nalezením toho zlosyna, který ji na orientálního vládce uvalil. Vy jste teď Sindibád a to málo času, které na záchranu otce princezny Sylphani máte, vám odměřují přesýpací hodiny. Pokud jej zachránit nestihnete, chalífa už zůstane orlem navždy, nebude moci jmenovat prince Háruna svým nástupcem a město padne do rukou zlého prince Camarala. Pokud bude vaše výprava úspěšná, dostanete princeznu za ženu a jistě i lukrativní místo ve státní správě.

Vaše dobrodružná výprava začíná pohledem do mapy známého světa. V mapě vybíráte, na jaké místo se po moři, omývajícím břehy daramonského chalifátu, vydáte. Nesmíte být nikdy pryč příliš dlouho, protože se k Daramonu z různých směrů stahují invazní lodě flotily prince Camarala, který si chce uzurpovat náhle uvolněný trůn. I proto se do Daramonu musíte mezi výpravami několikrát vrátit, ať už kvůli obraně města, nebo poradě s princeznou. Pokud nepřítel pronikne až za hradby, musíte bránit zásobovací stanoviště a postupně jej vytlačit zpět. Uvážlivým postupem lze invazní Camaralovy armády úplně porazit ještě před koncem samotné hry. Throne of the Falcon je vlastně akcí s prvky strategie, která pospojována řadou meziher.

Ony mezihry se dělí na čtyři druhy. Vedle pro Sindibádových neodmyslitelných "šavlovaček" s nepřáteli, jako jsou žoldáci, piráti, kostlivci a střetů s divokou zvěří nebo třeba s oživlými kamennými modlami, na vás čeká i řada nápaditějších meziher. V mezihře s kyklopy, kteří mají tendenci přepadat vaše tábořiště ve zvlášť odlehlých místech světa, musíte dobře střílet z praku a každého takového obra oslepit. Pokud narazíte na lodní vrak je třeba umět promanévrovat s lodí skrz zrádná skaliska a zároveň vybrat z vody tonoucí námořníky. V mezihře ve stylu plošinovek vás zastihne zemětřesení, při kterém překonáváte úseky hroutícího se povrchu. V případě, že celou hru projdete bez jediného uložení, čeká vás vylepšené outro.