Hlavní hrdina Baichuan cítí, že něco s jeho životem není místy v pořádku. Občas vidí vzdálené vzpomínky, které působí reálně, ale přitom si je vůbec nepamatuje a aby toho nebylo málo tak ho navštíví mluvící kočka. Ta mu sdělí, že je uvězněný v jakém si světě, kde se střetávají vzpomínky či sny z různých realit a že Baichuan musí čelit svých strachům a traumatům, aby se dostal zpátky do svého reálného světa.
Jedná se o silně narativní melancholickou adventuru/vizuální novelu, která se zabývá tématy jako je psychické zdraví, deprese či neschopností vyrovnat se s bolestivou minulostí. Ve hře sice nejsou hádanky, ale hráč má možnost pomocí tzv "flowchartu" se vracet k libovolným situacím a měnit svá rozhodnutí během hry a tím si otevřít jeden z několika možných konců, které jsou ve hře dostupné.
Jedná se o silně narativní melancholickou adventuru/vizuální novelu, která se zabývá tématy jako je psychické zdraví, deprese či neschopností vyrovnat se s bolestivou minulostí. Ve hře sice nejsou hádanky, ale hráč má možnost pomocí tzv "flowchartu" se vracet k libovolným situacím a měnit svá rozhodnutí během hry a tím si otevřít jeden z několika možných konců, které jsou ve hře dostupné.