Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá fantasy volnou trilogii, kterou tvoří [/i]Heroes of the Lance a Dragons of Flame a právě Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracy Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá volnou fantasy trilogii, kterou tvoří Heroes of the Lance, Dragons of Flame a právě [/i]Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracy Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá volnou fantasy trilogii, kterou tvoří Heroes of the Lance, Dragons of Flame a právě [/i]Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracyho Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř, hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř, hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá volnou fantasy trilogii, kterou tvoří Heroes of the Lance, Dragons of Flame a právě [/i]Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracyho Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř, hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř, hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.
Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.