Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Shadow Sorcerer Shadow Sorcerer Shadow Sorcerer Shadow Sorcerer

Advanced Dungeons & Dragons: Shadow Sorcerer

Advanced Dungeons & Dragons: Shadow Sorcerer

Advanced Dungeons & Dragons: Shadow Sorcerer

Advanced Dungeons & Dragons: Shadow Sorcerer

U.S. Gold
U.S. Gold
U.S. Gold
U.S. Gold
PC
1991
PC
1991
PC
1991
PCAtSTAmiga
1991
Shadow Sorcerer Shadow Sorcerer Shadow Sorcerer Shadow Sorcerer
Žánr
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *
RPG > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá fantasy volnou trilogii, kterou tvoří [/i]Heroes of the Lance a Dragons of Flame a právě Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracy Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.

Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.

Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá volnou fantasy trilogii, kterou tvoří Heroes of the Lance, Dragons of Flame a právě [/i]Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracy Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.

Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.

Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá volnou fantasy trilogii, kterou tvoří Heroes of the Lance, Dragons of Flame a právě [/i]Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracyho Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.

Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř, hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.

Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.
Třetí hra od U.S. Gold, zasazená do svět AD&D, uzavírá volnou fantasy trilogii, kterou tvoří Heroes of the Lance, Dragons of Flame a právě [/i]Shadow Sorcerer[i]. Své adaptace se v této hře dočkaly dva kampaňové moduly od spisovatelů fantasy, Margaret Weisové a Tracyho Hickmana, konkrétně Dragons of Hope a Dragons of Desolation.

Příběh sleduje záchrannou výpravu tak jako v předešlých dílech výpravu dříve osmi, nyní už jen čtyř, hrdinů. Těm se právě podařilo osvobodit 800 zajatců z tvrze Pax Tharkas, dobyté drakoniánskými bojovníky lorda Verminaarda. Dračí předák se však únikem otroků pro svůj dračí lid nehodlá jen tak smířit a neváhá uprchlíky, směřující s hrdiny do bezpečí podzemního trpasličího města Thorbardin, pronásledovat skrz divočinu. Než hrdinové do Thorbardinu své svěřence dostanou, čeká je průchod hlubokými lesy Abanasinie, ne tak úplně opuštěnými pohraničními doly a rozvalinami tajemné magické pevnosti Blaize. Problémy ale nekončí ani s příchodem hrdinů do Thorbardinu. Trpaslíci se potýkají s drakoniánskými špehy, předvojem Verminaardova vojska. Čtveřice je proto požádána o artefakt "Hammer of Kharas". Kladivo se nachází ve vznášejícím se hradě a hrdinové se pro něj vypraví severní branou trpasličího města. Jenom s tímto artefaktem se trpaslíci mohou ubránit a budou souhlasit se vstupem uprchlíků do svého města.

Real-timové RPG se hraje na třech úrovních. V první, připomínající RTS, se uniká drakoniánským pronásledovatelům. Druhá má hratelnost skupinového dungeon crawleru, uplatňuje se v podzemních úrovních trpasličího světa a třetí úroveň je politická. Zde je veškerá fyzická zdatnost hrdinů vedlejší, neboť se zde z očí do očí vyjednává ať už s trpaslíky o podmínkách spolupráce, či s vůdci skupin uprchlíků, aby se připojili ke skupině vedené čtyřmi hrdiny. Jak už bylo řečeno, vše se odehrává v reálném čase a čas vás tady tlačí. Pokud drakoniáni odhalí dočasný úkryt uprchlíků nebo vás dostihnou, rovnou si nahrajte poslední uloženou pozici.