Safecracker je point and click adventura viděná z pohledu vlastních očí, jejímž hlavním cílem je otevřít 35 trezorů. Ty jsou umístěné v domě nedávno zesnulého miliardáře Duncana Waltera Adamse, jenž ukryl svou poslední vůli do jednoho z nich a jeho rodina se k ní chce samozřejmě dostat. A proto vstupuje na scénu najatý kasař, který závěť musí získat, aby si zasloužil svou peněžitou odměnu a ukojil zvědavost hamižných pozůstalých.
Otevírání trezorů spočívá v řešení různých rébusů, puzzlů a miniher, které prověří hlavně logické myšlení. Aby byl hlavní trezor se závětí otevřen skutečně až jako poslední, funguje mezi otevíráním trezorů určitá posloupnost (k otevření následujících je třeba získat různé nápovědy, indicie a součásti z předchozích). Zpočátku lze otevírat větší množství trezorů, ale v průběhu hry se výběr zužuje a končí u trezoru závěrečného. Důležitou pomůckou je mapa, která zaznamenává pozice a stav všech dosud nalezených trezorů.
Aby nebyl příběh omezen jen na začátek a konec hry, nacházejí se v trezorech i různé písemnosti již zmiňovaného miliardáře, ve kterých se dá dočíst o jeho vztahu k jednotlivým členům rodiny.
Otevírání trezorů spočívá v řešení různých rébusů, puzzlů a miniher, které prověří hlavně logické myšlení. Aby byl hlavní trezor se závětí otevřen skutečně až jako poslední, funguje mezi otevíráním trezorů určitá posloupnost (k otevření následujících je třeba získat různé nápovědy, indicie a součásti z předchozích). Zpočátku lze otevírat větší množství trezorů, ale v průběhu hry se výběr zužuje a končí u trezoru závěrečného. Důležitou pomůckou je mapa, která zaznamenává pozice a stav všech dosud nalezených trezorů.
Aby nebyl příběh omezen jen na začátek a konec hry, nacházejí se v trezorech i různé písemnosti již zmiňovaného miliardáře, ve kterých se dá dočíst o jeho vztahu k jednotlivým členům rodiny.
Safecracker je point and click adventura viděná z pohledu vlastních očí, jejímž hlavním cílem je otevřít 35 trezorů. Ty jsou umístěné v domě nedávno zesnulého miliardáře Duncana Waltera Adamse, jenž ukryl svou poslední vůli do jednoho z nich a jeho rodina se k ní chce samozřejmě dostat. A proto vstupuje na scénu najatý kasař, který závěť musí získat, aby si zasloužil svou peněžitou odměnu a ukojil zvědavost hamižných pozůstalých.
Otevírání trezorů spočívá v řešení různých rébusů, puzzlů a miniher, které prověří hlavně logické myšlení. Aby byl hlavní trezor se závětí otevřen skutečně až jako poslední, funguje mezi otevíráním trezorů určitá posloupnost (k otevření následujících je třeba získat různé nápovědy, indicie a součásti z předchozích). Zpočátku lze otevírat větší množství trezorů, ale v průběhu hry se výběr zužuje a končí u trezoru závěrečného. Důležitou pomůckou je mapa, která zaznamenává pozice a stav všech dosud nalezených trezorů.
Aby nebyl příběh omezen jen na začátek a konec hry, nacházejí se v trezorech i různé písemnosti již zmiňovaného miliardáře, ve kterých se dá dočíst o jeho vztahu k jednotlivým členům rodiny.
Otevírání trezorů spočívá v řešení různých rébusů, puzzlů a miniher, které prověří hlavně logické myšlení. Aby byl hlavní trezor se závětí otevřen skutečně až jako poslední, funguje mezi otevíráním trezorů určitá posloupnost (k otevření následujících je třeba získat různé nápovědy, indicie a součásti z předchozích). Zpočátku lze otevírat větší množství trezorů, ale v průběhu hry se výběr zužuje a končí u trezoru závěrečného. Důležitou pomůckou je mapa, která zaznamenává pozice a stav všech dosud nalezených trezorů.
Aby nebyl příběh omezen jen na začátek a konec hry, nacházejí se v trezorech i různé písemnosti již zmiňovaného miliardáře, ve kterých se dá dočíst o jeho vztahu k jednotlivým členům rodiny.