V této budovatelské strategii se stanete majiteli rybníku, ke kterému chcete lákat lidi, aby u něho strávili svůj den. Vaším úkolem je nalákat lidi na vámi spravovanou pláž tím, že postavíte různé atrakce, občerstvení, toalety a další doplňky. K tomu, abyste nalákali více lidí, můžete využít i reklamu pomocí novin, v rádiu nebo v televizi, což samozřejmě stojí peníze. Peníze vyděláváte ze vstupenek, jejichž cenu můžete měnit.
Návštěvnost ovlivňuje řada faktorů, mezi něž se počítá vybavení, reklama, ale i teplota a počasí. Teplota a počasí jsou vlivy, které nemůžete ovlivnit a jde tak pouze o náhodný faktor. Nejteplejší dny bývají mezi 30. a 60. dnem. Nuceni budete muset zakoupit čističku rybníku, aby vám nezezelenala voda a lidé neodcházeli jinam.
Hra nabízí 10 scénářů, kdy jste ovlivněni především časem, kdy například do dvou sezón musíte vydělat určité množství peněz nebo dosáhnout určité návštěvnosti. K dispozici jsou i tři volné scénáře, které se otevřou po dokončení kampaně. Pokud se během hry dostanete do -5000 korun, hra pro vás automaticky končí.
Návštěvnost ovlivňuje řada faktorů, mezi něž se počítá vybavení, reklama, ale i teplota a počasí. Teplota a počasí jsou vlivy, které nemůžete ovlivnit a jde tak pouze o náhodný faktor. Nejteplejší dny bývají mezi 30. a 60. dnem. Nuceni budete muset zakoupit čističku rybníku, aby vám nezezelenala voda a lidé neodcházeli jinam.
Hra nabízí 10 scénářů, kdy jste ovlivněni především časem, kdy například do dvou sezón musíte vydělat určité množství peněz nebo dosáhnout určité návštěvnosti. K dispozici jsou i tři volné scénáře, které se otevřou po dokončení kampaně. Pokud se během hry dostanete do -5000 korun, hra pro vás automaticky končí.