RUSH je moderní, uhlazená trojrozměrná logická hra plná pravých úhlů, kostek, abstraktních pozadí a elektronické hudby. A samozřejmě je také plná přemýšlení.
V každé úrovni je jedno či více barevných polí, které produkují kostky dané barvy, jež se začnou kutálet předem určeným a vyznačeným směrem. Tento směr se změní buď když kostka narazí do zdi (poté zahne doprava), anebo ho můžete změnit položením různých usměrňovačů. Vašim cílem je dopravit všechny kostky do cílového pole shodné barvy, aniž by se libovolné kostky srazily nebo některá vypadla z herního pole.
Při hře je nutno logicky uvažovat a pečlivě plánovat trasu jednotlivých kostek tak, aby nedošlo k výše zmíněným kolapsům.
V každé úrovni je jedno či více barevných polí, které produkují kostky dané barvy, jež se začnou kutálet předem určeným a vyznačeným směrem. Tento směr se změní buď když kostka narazí do zdi (poté zahne doprava), anebo ho můžete změnit položením různých usměrňovačů. Vašim cílem je dopravit všechny kostky do cílového pole shodné barvy, aniž by se libovolné kostky srazily nebo některá vypadla z herního pole.
Při hře je nutno logicky uvažovat a pečlivě plánovat trasu jednotlivých kostek tak, aby nedošlo k výše zmíněným kolapsům.
RUSH je moderní, uhlazená trojrozměrná logická hra plná pravých úhlů, kostek, abstraktních pozadí a elektronické hudby. A samozřejmě je také plná přemýšlení.
V každé úrovni je jedno či více barevných polí, které produkují kostky dané barvy, jež se začnou kutálet předem určeným a vyznačeným směrem. Tento směr se změní buď když kostka narazí do zdi (poté zahne doprava), anebo ho můžete změnit položením různých usměrňovačů. Vašim cílem je dopravit všechny kostky do cílového pole shodné barvy, aniž by se libovolné kostky srazily nebo některá vypadla z herního pole.
Při hře je nutno logicky uvažovat a pečlivě plánovat trasu jednotlivých kostek tak, aby nedošlo k výše zmíněným kolapsům.
V každé úrovni je jedno či více barevných polí, které produkují kostky dané barvy, jež se začnou kutálet předem určeným a vyznačeným směrem. Tento směr se změní buď když kostka narazí do zdi (poté zahne doprava), anebo ho můžete změnit položením různých usměrňovačů. Vašim cílem je dopravit všechny kostky do cílového pole shodné barvy, aniž by se libovolné kostky srazily nebo některá vypadla z herního pole.
Při hře je nutno logicky uvažovat a pečlivě plánovat trasu jednotlivých kostek tak, aby nedošlo k výše zmíněným kolapsům.