Rok po prvním dílu vyšla druhá hra ze série Rocky Mountain Trophy Hunter a pokračovala v trendu nastoleném otcem žánru, Deer Hunterem. Hráč se opět stává lovcem velké zvěře ve Skalistých horách - ke skolení medvědů a losů opět slouží sbírka loveckých pušek (ty se tentokrát dají vybavit hledím) a samozřejmě nezbytné vábničky a maskovací vůně. Úspěšné úlovky je možné následně prohlížet v místnosti s trofejemi.
Oproti prvnímu dílu, kde se hráč nemohl pohybovat jinak než kolem vlastní osy nabízí Above the Treeline pohyb 3D prostorem (terén je vytvořen enginem TERRENG verze 3.1 českého studia SCS Software, které se SunStormem spolupracovalo i na dalších jeho hrách).
Oproti prvnímu dílu, kde se hráč nemohl pohybovat jinak než kolem vlastní osy nabízí Above the Treeline pohyb 3D prostorem (terén je vytvořen enginem TERRENG verze 3.1 českého studia SCS Software, které se SunStormem spolupracovalo i na dalších jeho hrách).
Rok po prvním dílu vyšla druhá hra ze série Rocky Mountain Trophy Hunter a pokračovala v trendu nastoleném otcem žánru, Deer Hunterem. Hráč se opět stává lovcem velké zvěře ve Skalistých horách - ke skolení medvědů a losů opět slouží sbírka loveckých pušek (ty se tentokrát dají vybavit hledím) a samozřejmě nezbytné vábničky a maskovací vůně. Úspěšné úlovky je možné následně prohlížet v místnosti s trofejemi.
Oproti prvnímu dílu, kde se hráč nemohl pohybovat jinak než kolem vlastní osy nabízí Above the Treeline pohyb 3D prostorem (terén je vytvořen enginem TERRENG verze 3.1 českého studia SCS Software, které se SunStormem spolupracovalo i na dalších jeho hrách).
Oproti prvnímu dílu, kde se hráč nemohl pohybovat jinak než kolem vlastní osy nabízí Above the Treeline pohyb 3D prostorem (terén je vytvořen enginem TERRENG verze 3.1 českého studia SCS Software, které se SunStormem spolupracovalo i na dalších jeho hrách).