Robobeat je rogue-lite střílečka z pohledu vlastních očí, která je založená na rytmu. Hráči se chopí námezdního lovce robotů jménem Ace, jehož konečným cílem je dopadení excentrického showmana Frazzera, ukrývajícího se ve svém futuristickém doupěti. Než se k němu ale dostane, musí se prostřílet neustále se měnícím labyrintem plným nepřátel.
Akci ve hře udává hudba, jež si lovec pouští ve svém kazeťáku a chce-li dosáhnout co nejlepších výsledků, musí se strefovat do tempa dané skladby. K dispozici jsou songy povětšinou z žánru klasického a industriálního metalu, hráč si ale může uploadovat vlastní písně a vybírat si je kdykoliv během akce. Hratelnost si také hodně půjčuje s rogue-lite žánru - mapy jsou procedurálně generované, hráč začíná v hubu, odkud v rámci daného runu vyráží čistit místnosti od vln nepřátel, postava si postupně odemyká nové kazety s hudbou i zbraně a získává v daném průchodu různá zbraňová nebo pasivní vylepšení.
Akci ve hře udává hudba, jež si lovec pouští ve svém kazeťáku a chce-li dosáhnout co nejlepších výsledků, musí se strefovat do tempa dané skladby. K dispozici jsou songy povětšinou z žánru klasického a industriálního metalu, hráč si ale může uploadovat vlastní písně a vybírat si je kdykoliv během akce. Hratelnost si také hodně půjčuje s rogue-lite žánru - mapy jsou procedurálně generované, hráč začíná v hubu, odkud v rámci daného runu vyráží čistit místnosti od vln nepřátel, postava si postupně odemyká nové kazety s hudbou i zbraně a získává v daném průchodu různá zbraňová nebo pasivní vylepšení.
Robobeat je rogue-lite střílečka z pohledu vlastních očí, která je založená na rytmu. Hráči se chopí námezdního lovce robotů jménem Ace, jehož konečným cílem je dopadení excentrického showmana Frazzera, ukrývajícího se ve svém futuristickém doupěti. Než se k němu ale dostane, musí se prostřílet neustále se měnícím labyrintem plným nepřátel.
Akci ve hře udává hudba, jež si lovec pouští ve svém kazeťáku a chce-li dosáhnout co nejlepších výsledků, musí se strefovat do tempa dané skladby. K dispozici jsou songy povětšinou z žánru klasického a industriálního metalu, hráč si ale může uploadovat vlastní písně a vybírat si je kdykoliv během akce. Hratelnost si také hodně půjčuje s rogue-lite žánru - mapy jsou procedurálně generované, hráč začíná v hubu, odkud v rámci daného runu vyráží čistit místnosti od vln nepřátel, postava si postupně odemyká nové kazety s hudbou i zbraně a získává v daném průchodu různá zbraňová nebo pasivní vylepšení.
Akci ve hře udává hudba, jež si lovec pouští ve svém kazeťáku a chce-li dosáhnout co nejlepších výsledků, musí se strefovat do tempa dané skladby. K dispozici jsou songy povětšinou z žánru klasického a industriálního metalu, hráč si ale může uploadovat vlastní písně a vybírat si je kdykoliv během akce. Hratelnost si také hodně půjčuje s rogue-lite žánru - mapy jsou procedurálně generované, hráč začíná v hubu, odkud v rámci daného runu vyráží čistit místnosti od vln nepřátel, postava si postupně odemyká nové kazety s hudbou i zbraně a získává v daném průchodu různá zbraňová nebo pasivní vylepšení.