Přímý následovník prvního dílu z roku 2017 spadá opět do žánru platformingových bojovek. V druhém díle se proti sobě postaví několik rozdílných bojovníků, z nichž každý se orientuje na nějaký základní element, ať už vodu, oheň, vzduch nebo zemi. Bojovníků bylo v době vydání celkem deset, z nichž většinu hráči mohou pamatovat z prvního dílu. K nim přibyli dva nováčci, Fleet a Loxodont.
Vizuál druhého dílu používá cel-shaded techniku a syté barvy a odehrává se v 2.5D prostředích s 3D modely. Hra obsahuje zápasení proti počítači, zaměřená je ale především na kompetitivní multiplayer jak na sdílené obrazovce, tak online. Nechybí boje jeden na jednoho, dva na dva nebo free-for-all bitky. K známým pohybům se ve dvojce přidává např. štít pro blokování, možnost protivníka chytnout a praštit nebo schopnost chytnout se za římsu a následně zaútočit. Autoři při tvorbě mysleli na nováčky i veterány žánru a počítají s budoucí podporou a přidáváním dalších charakterů, módů a kosmetiky.
Vizuál druhého dílu používá cel-shaded techniku a syté barvy a odehrává se v 2.5D prostředích s 3D modely. Hra obsahuje zápasení proti počítači, zaměřená je ale především na kompetitivní multiplayer jak na sdílené obrazovce, tak online. Nechybí boje jeden na jednoho, dva na dva nebo free-for-all bitky. K známým pohybům se ve dvojce přidává např. štít pro blokování, možnost protivníka chytnout a praštit nebo schopnost chytnout se za římsu a následně zaútočit. Autoři při tvorbě mysleli na nováčky i veterány žánru a počítají s budoucí podporou a přidáváním dalších charakterů, módů a kosmetiky.