Ristorante Amore je další z mnoha otome vizuálních novel, ve kterých je láska nevyzpytatelná věc. Když ji hledáte, vyhýbá se vám, rezignujete-li, vpluje vám nečekaně do náruče a řádně vše zkomplikuje. Jedná se o příběh rozmanitosti a nevypočitatelnosti života, v němž se prolínají poetické chvilky s těmi vážnými. Hlavní účastníky jsou obvyklé typy osobností s předem daným vzhledem, vlastnostmi a sociálním zařazením. Setkáme se tu např. s archetypy postav: blonďatým sous-chefem Pierrem Beaumontem s úsměvem, při němž ženy omdlévají; milým hnědovlasým Liamem Tennysonem, jenž se v přítomnosti žen stává roztěkaným nemotorou, který nedá dohromady kloudnou větu a obrýleným intelektuálem Ethanem Mertonem neustále peskujícím své slaboduché druhy ve zbrani.
Avšak nositelem ústředního motivu a nejdůležitější osobou v tomto úzkém "rodinném" rámci je samozřejmě protagonistka Lily Kingston (jméno lze změnit). Ta žije v době, kdy se hledání zaměstnání v oboru vinou krize stalo velmi náročným. Proto byla ráda, když sehnala alespoň práci číšnice ve strýcově věhlasné italské restauraci Ristorante Amore. Nulové zkušenosti a praktické schopnosti v oblasti gastronomie znamenaly vypracovat se od píky a za pochodu, zároveň nebýt na obtíž a neutrhnout si přitom ostudu. Jenomže to by Lily nesměla být obdarována smolařským talentem, olšovýma rukama, nešikovností i smůlou. Na směnách tak častokrát napáchá víc škody než užitku. Hlavu však nevěší. Negativní zpětnou vazbu si bere k srdci a postupně svůj výkon a chování zlepšuje.
Hráč má v podstatě prostý úkol, posílit a zharmonizovat interpersonální vztahy mezi Lily a kolégiem, případně přátelství povýšit i na citovou rovinu.
Vizuální charakteristika se tradičně opírá o statické scenérie a četné dlouhé dialogy. Rovněž se zde nachází možnost volby odvíjející se k několika zakončením.
Avšak nositelem ústředního motivu a nejdůležitější osobou v tomto úzkém "rodinném" rámci je samozřejmě protagonistka Lily Kingston (jméno lze změnit). Ta žije v době, kdy se hledání zaměstnání v oboru vinou krize stalo velmi náročným. Proto byla ráda, když sehnala alespoň práci číšnice ve strýcově věhlasné italské restauraci Ristorante Amore. Nulové zkušenosti a praktické schopnosti v oblasti gastronomie znamenaly vypracovat se od píky a za pochodu, zároveň nebýt na obtíž a neutrhnout si přitom ostudu. Jenomže to by Lily nesměla být obdarována smolařským talentem, olšovýma rukama, nešikovností i smůlou. Na směnách tak častokrát napáchá víc škody než užitku. Hlavu však nevěší. Negativní zpětnou vazbu si bere k srdci a postupně svůj výkon a chování zlepšuje.
Hráč má v podstatě prostý úkol, posílit a zharmonizovat interpersonální vztahy mezi Lily a kolégiem, případně přátelství povýšit i na citovou rovinu.
Vizuální charakteristika se tradičně opírá o statické scenérie a četné dlouhé dialogy. Rovněž se zde nachází možnost volby odvíjející se k několika zakončením.
Ristorante Amore je další z mnoha otome vizuálních novel, ve kterých je láska nevyzpytatelná věc. Když ji hledáte, vyhýbá se vám, rezignujete-li, vpluje vám nečekaně do náruče a řádně vše zkomplikuje. Jedná se o příběh rozmanitosti a nevypočitatelnosti života, v němž se prolínají poetické chvilky s těmi vážnými. Hlavními účastníky jsou obvyklé typy osobností s předem daným vzhledem, vlastnostmi a sociálním zařazením. Setkáme se tu např. s archetypy postav: blonďatým sous-chefem Pierrem Beaumontem s úsměvem, při němž ženy omdlévají; milým hnědovlasým Liamem Tennysonem, jenž se v přítomnosti žen stává roztěkaným nemotorou, který nedá dohromady kloudnou větu a obrýleným intelektuálem Ethanem Mertonem neustále peskujícím své slaboduché druhy ve zbrani.
Avšak nositelem ústředního motivu a nejdůležitější osobou v tomto úzkém "rodinném" rámci je samozřejmě protagonistka Lily Kingston (jméno lze změnit). Ta žije v době, kdy se hledání zaměstnání v oboru vinou krize stalo velmi náročným. Proto byla ráda, když sehnala alespoň práci číšnice ve strýcově věhlasné italské restauraci Ristorante Amore. Nulové zkušenosti a praktické schopnosti v oblasti gastronomie znamenaly vypracovat se od píky a za pochodu, zároveň nebýt na obtíž a neutrhnout si přitom ostudu. Jenomže to by Lily nesměla být obdarována smolařským talentem, olšovýma rukama, nešikovností i smůlou. Na směnách tak častokrát napáchá víc škody než užitku. Hlavu však nevěší. Negativní zpětnou vazbu si bere k srdci a postupně svůj výkon a chování zlepšuje.
Hráč má v podstatě prostý úkol, posílit a zharmonizovat interpersonální vztahy mezi Lily a kolégiem, případně přátelství povýšit i na citovou rovinu.
Vizuální charakteristika se tradičně opírá o statické scenérie a četné dlouhé dialogy. Rovněž se zde nachází možnost volby odvíjející se k několika zakončením.
Avšak nositelem ústředního motivu a nejdůležitější osobou v tomto úzkém "rodinném" rámci je samozřejmě protagonistka Lily Kingston (jméno lze změnit). Ta žije v době, kdy se hledání zaměstnání v oboru vinou krize stalo velmi náročným. Proto byla ráda, když sehnala alespoň práci číšnice ve strýcově věhlasné italské restauraci Ristorante Amore. Nulové zkušenosti a praktické schopnosti v oblasti gastronomie znamenaly vypracovat se od píky a za pochodu, zároveň nebýt na obtíž a neutrhnout si přitom ostudu. Jenomže to by Lily nesměla být obdarována smolařským talentem, olšovýma rukama, nešikovností i smůlou. Na směnách tak častokrát napáchá víc škody než užitku. Hlavu však nevěší. Negativní zpětnou vazbu si bere k srdci a postupně svůj výkon a chování zlepšuje.
Hráč má v podstatě prostý úkol, posílit a zharmonizovat interpersonální vztahy mezi Lily a kolégiem, případně přátelství povýšit i na citovou rovinu.
Vizuální charakteristika se tradičně opírá o statické scenérie a četné dlouhé dialogy. Rovněž se zde nachází možnost volby odvíjející se k několika zakončením.