Rise to Honor je akční hra s tématikou bojových umění, která si inspiraci bere z podobně laděných hongkongských filmů. Hlavnímu hrdinovi propůjčil svůj hlas, vzhled a typický způsob boje světově proslulý Jet Li. Na správnou choreografii soubojů dohlížel nejenom fanouškům kung-fu dobře známý herec a režisér Corey Yuen.
Kit Yun je policejní důstojník, který v utajení pracuje jako osobní strážce pro mafiánského bosse Chianga. Dříve se jednalo o dobrého přítele jeho otce. Jednoho dne při své práci selže a Chiang je zavražděn konkurenčním gangem. Ještě předtím, než Chiang vydechne naposledy, předá Kitovi obálku obsahující inkriminující informace o činnosti organizovaného zločinu, které má předat jeho dceři Michelle. Kit se rozhodne jeho poslední přání splnit a připravuje se na odlet do San Franciska. Pronásledují ho však členové triády, kteří chtějí citlivé informace získat pro sebe. Boj s časem o vlastní život právě začíná.
Pro dosažení filmového zážitku hra neobsahuje žádné nahrávací obrazovky a příběhové video sekvence se plynule střídají s tvrdou akcí. Soubojový systém kromě útočných kopů a ran obsahuje i propracovanou obranu s úhyby a výpady. Za úspěšně provedená komba se postupně naplňuje ukazatel adrenalinu, který může být následně použit k uvolnění drtivého úderu. Při přestřelkách potom k dočasnému zpomalení času.
Kit Yun je policejní důstojník, který v utajení pracuje jako osobní strážce pro mafiánského bosse Chianga. Dříve se jednalo o dobrého přítele jeho otce. Jednoho dne při své práci selže a Chiang je zavražděn konkurenčním gangem. Ještě předtím, než Chiang vydechne naposledy, předá Kitovi obálku obsahující inkriminující informace o činnosti organizovaného zločinu, které má předat jeho dceři Michelle. Kit se rozhodne jeho poslední přání splnit a připravuje se na odlet do San Franciska. Pronásledují ho však členové triády, kteří chtějí citlivé informace získat pro sebe. Boj s časem o vlastní život právě začíná.
Pro dosažení filmového zážitku hra neobsahuje žádné nahrávací obrazovky a příběhové video sekvence se plynule střídají s tvrdou akcí. Soubojový systém kromě útočných kopů a ran obsahuje i propracovanou obranu s úhyby a výpady. Za úspěšně provedená komba se postupně naplňuje ukazatel adrenalinu, který může být následně použit k uvolnění drtivého úderu. Při přestřelkách potom k dočasnému zpomalení času.