RHEM je klasickou adventurou z pohledu vlastních očí, inspirující se především v sérii Myst, vůči které sice ztrací po vizuální stránce, ale nedostatek vyrovnává ještě větším počtem logických problémů ve hře. Série indie adventur od Knuta Müllera se zatím dočkala čtyř dílů, kdy poslední vyšel roku 2010. První díl se odehrává v mechanickém městě Rhem, do kterého se dostanete pomocí důlního vozíku na železnici. Po ohledání místa však zjistíte, že odsud není úniku a bude třeba se vypařádat s řadou, převážně mechanických puzzlů, které brání z většiny dostání se do dalších částí města. Spolu s tím bude nutno najít devět fragmentů klíče k transportnímu systému.
Titul z roku 2003 nabízí nelineární hratelnost, více jak 400 předrenderovaných scenérií a přepracovaný systém zvuků a hluku z okolních přístrojů.
Titul z roku 2003 nabízí nelineární hratelnost, více jak 400 předrenderovaných scenérií a přepracovaný systém zvuků a hluku z okolních přístrojů.