Na léto roku 1990 ohlásili vývojáři z Hidden Treasures v pořadí třetí vlastní hru na počítače Amiga, kterou charakterizovali jako akční dobrodružství s lehce adventurními prvky. V průběhu vývoje, kdy byl téměř dokončen herní engine a část level designu, však studio ukončilo činnost a hra se tak dokončení a vydání nedočkala.
Vývojáři při tvorbě hry přiznali inspiraci automatovou arkádou Psycho-Nics Oscar od japonských Data East. Randolph měl být vyšperkován finesami, kterými se mohl pochlubit již jejich předchozí počin StarRay. Hlavní role zde patřila robotovi, který si svoji cestu k vítězství a k poražení vzrůstající moci jakési kybernetické říše musel prostřílet džunglí sci-fi monster a monstrózních bossů.
Vývojáři při tvorbě hry přiznali inspiraci automatovou arkádou Psycho-Nics Oscar od japonských Data East. Randolph měl být vyšperkován finesami, kterými se mohl pochlubit již jejich předchozí počin StarRay. Hlavní role zde patřila robotovi, který si svoji cestu k vítězství a k poražení vzrůstající moci jakési kybernetické říše musel prostřílet džunglí sci-fi monster a monstrózních bossů.