Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Promise Promise
Khalil Abusido
Khalil Abusido
PC
29.08.2014
PC
29.08.2014
Promise Promise
Žánr
adventura > 2D adventura *
RPG > nezařazeno
logická > nezařazeno
adventura > 2D adventura *
RPG > nezařazeno
logická > nezařazeno

Forma
freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Člověk bez vzpomínek postrádá reálnost existence. Proto není divu, že ztráta paměti a nemožnost si vzpomenout mění postiženému od základů celý život.

V amnezijním mlžném oparu uvízla i hlavní postava Mia, jež před deseti lety utrpěla vážnou nehodu. Traumatický zážitek jí do mysli vtiskl neutrální vzorec chování s paměťovými stopami v nesrozumitelném formátu. Zároveň došlo k vymazání období a zážitků z raného dětství. Od té doby Mia reaguje na jakoukoli změnu velmi citlivě a se znepokojením. Dny tráví převážně zavřená doma. Postupem času však pociťuje, že přestává být bezpečno i tady, zejména proto, že její noční můry posunují hranice drzosti stále dál a dál a bolest i bytí přenáší do skutečného světa.

Miina jediná možnost, jak přetrhnout tento bludný kruh, je vrátit se tam, kde to všechno začalo. Indicie odkazují na pozemek sirotčince, kde byla nucena nějaký čas pobývat. Mnoho se toho ale nedochovalo. Z dříve honosného sídla zbyla jen ponurá zřícenina sežvýkaná zubem času. Nikdo z místních se z této rezidence neodváží cokoliv znesvětit či odcizit, jelikož prý sídlo ovládá jeho krvavá historie. Mia má však svou hlavu a nenechá si nic rozmluvit. Pátrá po spouštěčích, díky nimž by se vzpomínky pohrnuly jako řeka. Sestupuje po nejistých vláknech hlouběji a hlouběji do sebe a odhaluje klíčové kapitoly vlastní minulosti, kterou zatím zastírá tma.

Promise vznikl v RPG Makeru VX Ace a striktně se drží zaběhlých tradic tohoto editoru.
Člověk bez vzpomínek postrádá reálnost existence. Proto není divu, že ztráta paměti a nemožnost si vzpomenout mění postiženému od základů celý život.

V amnezijním mlžném oparu uvízla i hlavní postava Mia, jež před deseti lety utrpěla vážnou nehodu. Traumatický zážitek jí do mysli vtiskl neutrální vzorec chování s paměťovými stopami v nesrozumitelném formátu. Zároveň došlo k vymazání období a zážitků z raného dětství. Od té doby Mia reaguje na jakoukoli změnu velmi citlivě a se znepokojením. Dny tráví převážně zavřená doma. Postupem času však pociťuje, že přestává být bezpečno i tady, zejména proto, že její noční můry posunují hranice drzosti stále dál a dál a bolest i bytí přenáší do skutečného světa.

Miina jediná možnost, jak přetrhnout tento bludný kruh, je vrátit se tam, kde to všechno začalo. Indicie odkazují na pozemek sirotčince, kde byla nucena nějaký čas pobývat. Mnoho se toho ale nedochovalo. Z dříve honosného sídla zbyla jen ponurá zřícenina sežvýkaná zubem času. Nikdo z místních se z této rezidence neodváží cokoliv znesvětit či odcizit, jelikož prý sídlo ovládá jeho krvavá historie. Mia má však svou hlavu a nenechá si nic rozmluvit. Pátrá po spouštěčích, díky nimž by se vzpomínky pohrnuly jako řeka. Sestupuje po nejistých vláknech hlouběji a hlouběji do sebe a odhaluje klíčové kapitoly vlastní minulosti, kterou zatím zastírá tma.

Promise vznikl v RPG Makeru VX Ace a striktně se drží zaběhlých tradic tohoto editoru.
Oficiální stránky hry (http://www.promisegame.net/)