Pragmatica je logická hra od malého nezávislého studia HiVE. Příběhové pozadí hry se odehrává v nepříliš vzdálené budoucnosti, kdy světová ekonomika najde novou levnou pracovní sílu – roboty. Vy se ocitáte v roli programátora/logistika, který pracuje pro záhady obklopenou společnost Pragmatica Corporation.
V každé z misí je vaším hlavním úkolem dopravit tančíky k cíli. To ale není tak jednoduché. Tančík totiž neovládáte přímo, ale pomocí různých prvků pracujících na bázi ano-ne můžete podmínečně ovlivnit chování tančíku. Příkazy typu „když držíš krabici, postupuj stále dopředu a až narazíš na zeď, otoč se vlevo“ nakonec tančík lze dopravit až do cíle. S přibývajícími levely se samozřejmě vše více komplikuje a je třeba čím dál víc zapojit šedou kůru mozkovou. K dispozici je i Map Maker, pomocí něhož si lze vytvořit vlastní úrovně.
V každé z misí je vaším hlavním úkolem dopravit tančíky k cíli. To ale není tak jednoduché. Tančík totiž neovládáte přímo, ale pomocí různých prvků pracujících na bázi ano-ne můžete podmínečně ovlivnit chování tančíku. Příkazy typu „když držíš krabici, postupuj stále dopředu a až narazíš na zeď, otoč se vlevo“ nakonec tančík lze dopravit až do cíle. S přibývajícími levely se samozřejmě vše více komplikuje a je třeba čím dál víc zapojit šedou kůru mozkovou. K dispozici je i Map Maker, pomocí něhož si lze vytvořit vlastní úrovně.
Pragmatica je logická hra od malého nezávislého studia HiVE. Příběhové pozadí hry se odehrává v nepříliš vzdálené budoucnosti, kdy světová ekonomika najde novou levnou pracovní sílu – roboty. Vy se ocitáte v roli programátora/logistika, který pracuje pro záhady obklopenou společnost Pragmatica Corporation.
V každé z misí je vaším hlavním úkolem dopravit tančíky k cíli. To ale není tak jednoduché. Tančík totiž neovládáte přímo, ale pomocí různých prvků pracujících na bázi ano-ne můžete podmínečně ovlivnit chování tančíku. Příkazy typu „když držíš krabici, postupuj stále dopředu a až narazíš na zeď, otoč se vlevo“ nakonec tančík lze dopravit až do cíle. S přibývajícími levely se samozřejmě vše více komplikuje a je třeba čím dál víc zapojit šedou kůru mozkovou. K dispozici je i Map Maker, pomocí něhož si lze vytvořit vlastní úrovně.
V každé z misí je vaším hlavním úkolem dopravit tančíky k cíli. To ale není tak jednoduché. Tančík totiž neovládáte přímo, ale pomocí různých prvků pracujících na bázi ano-ne můžete podmínečně ovlivnit chování tančíku. Příkazy typu „když držíš krabici, postupuj stále dopředu a až narazíš na zeď, otoč se vlevo“ nakonec tančík lze dopravit až do cíle. S přibývajícími levely se samozřejmě vše více komplikuje a je třeba čím dál víc zapojit šedou kůru mozkovou. K dispozici je i Map Maker, pomocí něhož si lze vytvořit vlastní úrovně.