Tato textová adventura se odehrává v 19. století v Karpatech, kam se vydal hráčův přítel, profesor Morbidus, zkoumat možnou existenci upírů a už se nevrátil. Hráč se tedy vydává k tajemnému zámku, kde jeho stopa končí. Ovládání je pomocí příkazů, ty je nutné vypisovat ve zkratce tří písmen a zároveň používat diakritiku a první pád slova. Hráč má také inventář, v kterém může mít maximálně 6 předmětů.
Hráč bloudí po zámku, objevuje jeho zákoutí, sbírá předměty a používá je na aktivních místech. Když se vyvaruje smrti, která na pár místech skutečně hrozí, zabije Draculu a jeho přisluhovače a zachrání profesora, může s ním v klidu a míru odjet do dáli.
Hráč bloudí po zámku, objevuje jeho zákoutí, sbírá předměty a používá je na aktivních místech. Když se vyvaruje smrti, která na pár místech skutečně hrozí, zabije Draculu a jeho přisluhovače a zachrání profesora, může s ním v klidu a míru odjet do dáli.