Platitude Route je surrealistická plošinovka o konci dětství, plnění dětských snů a může být metaforou o dospívání, stárnutí a dětském vidění světa. Hra vypráví krátký příběh chlapce, který si během 5 dnů do 18. narozenin "plní" svá dětská přání, kdy každý den je o plnění jednoho přání.
Hra byla vytvořena jako pokus o vyprávění příběhu s minimem herních mechanismů a je založena na interakci hráče s pomocí designu herního prostředí. Tvůrce dal hře vzniknout v rámci praktické části své diplomové práce v oboru grafického designu.
Hra byla vytvořena jako pokus o vyprávění příběhu s minimem herních mechanismů a je založena na interakci hráče s pomocí designu herního prostředí. Tvůrce dal hře vzniknout v rámci praktické části své diplomové práce v oboru grafického designu.
Platitude Route je surrealistická plošinovka o konci dětství, plnění dětských snů a může být metaforou o dospívání, stárnutí a dětském vidění světa. Hra vypráví krátký příběh chlapce, který si během 5 dnů do 18. narozenin "plní" svá dětská přání, kdy každý den je o plnění jednoho přání.
Hra byla vytvořena jako pokus o vyprávění příběhu s minimem herních mechanismů a je založena na interakci hráče s pomocí designu herního prostředí. Tvůrce dal hře vzniknout v rámci praktické části své diplomové práce v oboru grafického designu.
Hra byla vytvořena jako pokus o vyprávění příběhu s minimem herních mechanismů a je založena na interakci hráče s pomocí designu herního prostředí. Tvůrce dal hře vzniknout v rámci praktické části své diplomové práce v oboru grafického designu.
Platitude Route je surrealistická plošinovka o konci dětství, plnění dětských snů a může být metaforou o dospívání, stárnutí a dětském vidění světa. Hra vypráví krátký příběh chlapce, který si během 5 dnů do 18. narozenin "plní" svá dětská přání, kdy každý den je o plnění jednoho přání.
Hra byla vytvořena jako pokus o vyprávění příběhu s minimem herních mechanismů a je založena na interakci hráče s pomocí designu herního prostředí. Tvůrce dal hře vzniknout v rámci praktické části své diplomové práce v oboru grafického designu.
Hra byla vytvořena jako pokus o vyprávění příběhu s minimem herních mechanismů a je založena na interakci hráče s pomocí designu herního prostředí. Tvůrce dal hře vzniknout v rámci praktické části své diplomové práce v oboru grafického designu.