Kombinace real-time strategie a particle system simulátoru, v níž hráč vytváří samoopravující se vesmírné lodě s dynamickým modelem poškození a bojuje proti amorfnímu přílivu nepřátelských částic, řízených fyzikou a skripty.
Podobně jako v sérii Creeper World od téhož vývojáře nejsou protivníkem předem daní nepřátelé, ale beztvará mračna částic, mezi kterými se jen tu a tam objeví nějaká "pevnější" nepřátelská jednotka.
Hráč nejen ovládá svoji flotilu, ale řeší i logistiku (aby lodě měly dostatek munice). Pokud předpřipravené typy lodí hráči nevyhovují, může také sám navrhovat a sestavovat vlastní typy lodí z jednotlivých modulů, aby mohly na různých bojištích plnit potřebné role.
Podobně jako v sérii Creeper World od téhož vývojáře nejsou protivníkem předem daní nepřátelé, ale beztvará mračna částic, mezi kterými se jen tu a tam objeví nějaká "pevnější" nepřátelská jednotka.
Hráč nejen ovládá svoji flotilu, ale řeší i logistiku (aby lodě měly dostatek munice). Pokud předpřipravené typy lodí hráči nevyhovují, může také sám navrhovat a sestavovat vlastní typy lodí z jednotlivých modulů, aby mohly na různých bojištích plnit potřebné role.