Hurford Schlitzting nemůže jedné bouřlivé noci spát. Místo spánku, v papučích a županu, se zaplete s ufony, kteří vás přemístí do jiné reality. Díky této události budete muset vyřešit velkou řádku různých logických hádanek a prožívat velmi zamotaný a ztřeštěný příběh s hlavním úkolem dostat se zpět.
Hra obsahuje na desítky rozdílných lokací a hratelnost typu point'n'click, tedy klasického způsobu hraní (sebrat předmět a použít na patřičném místě nebo získávat informace z rozhovorů). Grafika je ručně kreslená (engine však není AGS). Celá hra je zaplněná vtipy (zaměření spíše na britský typ humoru), narážkami a různými popkulturními odkazy.
Vývoj hry trval 3 roky.
Hra obsahuje na desítky rozdílných lokací a hratelnost typu point'n'click, tedy klasického způsobu hraní (sebrat předmět a použít na patřičném místě nebo získávat informace z rozhovorů). Grafika je ručně kreslená (engine však není AGS). Celá hra je zaplněná vtipy (zaměření spíše na britský typ humoru), narážkami a různými popkulturními odkazy.
Vývoj hry trval 3 roky.
Hurford Schlitzting nemůže jedné bouřlivé noci spát. Místo spánku, v papučích a županu, se zaplete s ufony, kteří vás přemístí do jiné reality. Díky této události budete muset vyřešit velkou řádku různých logických hádanek a prožívat velmi zamotaný a ztřeštěný příběh s hlavním úkolem dostat se zpět.
Hra obsahuje na desítky rozdílných lokací a hratelnost typu point'n'click, tedy klasického způsobu hraní (sebrat předmět a použít na patřičném místě nebo získávat informace z rozhovorů). Grafika je ručně kreslená (engine však není AGS). Celá hra je zaplněná vtipy (zaměření spíše na britský typ humoru), narážkami a různými popkulturními odkazy.
Vývoj hry trval 3 roky.
Hra obsahuje na desítky rozdílných lokací a hratelnost typu point'n'click, tedy klasického způsobu hraní (sebrat předmět a použít na patřičném místě nebo získávat informace z rozhovorů). Grafika je ručně kreslená (engine však není AGS). Celá hra je zaplněná vtipy (zaměření spíše na britský typ humoru), narážkami a různými popkulturními odkazy.
Vývoj hry trval 3 roky.