Nightmare (v Americe hra vyšla pod názvem Stuntman) je arkáda od tchajwanských Tang's Electronic z roku 1983. Dítě je chyceno ve zlém snu a nezbývá mu, než utéct před nebezpečím do vrtulníku pomocí magických lan. Lan je několik v různých částech obrazovky a žádné nesahá od vrtulníku až k zemi, takže se musí mezi nimi přeskakovat. Hra je rozdělená na tři části. V první části se musí hráč při lezení vyhýbat ptákům. Ve druhé fázi musí porazit všechny létající ďábelské tváře, aby získal přístup do vrtulníku, naštěstí je teď vybaven palicí. Ve třetí fázi pak musí posbírat všechny balónky, ze kterých se však stanou ďábelské tváře, tentokrát je však není nutné porazit. Situaci neulehčuje fakt, že se na zemi vyskytuje had a že je každý level svázaný časovým limitem. Hráč začíná se třemi životy.
Hra se takto opakuje ještě třikrát, se vzrůstající obtížnosti a různými variacemi. Po devátém levelu hra začne opakovat levely ve stejném pořadí, ale je náročnější a rychlejší. Ve hře jde o nasbírání co nejvyššího skóre.
Hra se takto opakuje ještě třikrát, se vzrůstající obtížnosti a různými variacemi. Po devátém levelu hra začne opakovat levely ve stejném pořadí, ale je náročnější a rychlejší. Ve hře jde o nasbírání co nejvyššího skóre.