Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
NBA Live 98 NBA Live 98 NBA Live 98
Electronic Arts
Electronic Arts
Electronic Arts •  Tiertex Design Studios (SNES, SegaMD) •  Realtime Associates Seattle Division (Saturn)
PC
1997
PCPS1SNESSaturn
1997
PC
10.10.1997
SNESSegaMDSaturn
listopad 1997
PS1
11.11.1997
NBA Live 98 NBA Live 98 NBA Live 98
Žánr
sportovní > basketbal *
sportovní > basketbal *
sportovní > basketbal *

Forma
placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano

S famózním audiovizuálním zpracováním a některými novinkami v hratelnosti vlétl na sportovní fanoušky nový díl NBA Live od EA Sports, tentokrát s číslovkou 98.

Tento díl oblíbeného videoherního basketbalu byl přelomový hned ze dvou důvodů. Hra vyšla v pionýrské době komerční 3D akcelerace softwaru a poprvé podporovala soudobý hit v podobě čipů 3Dfx s tím, že bylo možné hrát na grafických kartách Voodoo a Voodoo Rush. Zároveň se ale také jednalo o poslední díl pro dosluhující konzole SNES a Sega Mega Drive/Genesis.

Hra nabídla licenci pro sezonu 1998 se všemi aktuálními týmy. Novinkou bylo více než 350 oskenovaných tváří těch nejznámějších basketbalistů proto, aby hra působila ještě realističtěji.

Realističtějším dojmem působila hra i přímo na palubovce, když jste mohli používat širší spektrum pohybů a to jak útočných, tak defenzivních. Zároveň bylo možné zvolit jeden ze čtyř stupňů obtížnosti.
S famózním audiovizuálním zpracováním a některými novinkami v hratelnosti vlétl na sportovní fanoušky nový díl NBA Live od EA Sports, tentokrát s číslovkou 98.

Tento díl oblíbeného videoherního basketbalu byl přelomový hned ze dvou důvodů. Hra vyšla v pionýrské době komerční 3D akcelerace softwaru a poprvé podporovala soudobý hit v podobě čipů 3Dfx s tím, že bylo možné hrát na grafických kartách Voodoo a Voodoo Rush. Zároveň se ale také jednalo o poslední díl pro dosluhující konzole SNES a Sega Mega Drive/Genesis.

Hra nabídla licenci pro sezonu 1998 se všemi aktuálními týmy. Novinkou bylo více než 350 oskenovaných tváří těch nejznámějších basketbalistů proto, aby hra působila ještě realističtěji.

Realističtějším dojmem působila hra i přímo na palubovce, když jste mohli používat širší spektrum pohybů a to jak útočných, tak defenzivních. Zároveň bylo možné zvolit jeden ze čtyř stupňů obtížnosti.
S famózním audiovizuálním zpracováním a některými novinkami v hratelnosti vlétl na sportovní fanoušky nový díl NBA Live od EA Sports, tentokrát s číslovkou 98.

Tento díl oblíbeného videoherního basketbalu byl přelomový hned ze dvou důvodů. Hra vyšla v pionýrské době komerční 3D akcelerace softwaru a poprvé podporovala soudobý hit v podobě čipů 3Dfx s tím, že bylo možné hrát na grafických kartách Voodoo a Voodoo Rush. Zároveň se ale také jednalo o poslední díl pro dosluhující konzole SNES a Sega Mega Drive/Genesis.

Hra nabídla licenci pro sezonu 1998 se všemi aktuálními týmy. Novinkou bylo více než 350 oskenovaných tváří těch nejznámějších basketbalistů proto, aby hra působila ještě realističtěji.

Realističtějším dojmem působila hra i přímo na palubovce, když jste mohli používat širší spektrum pohybů a to jak útočných, tak defenzivních. Zároveň bylo možné zvolit jeden ze čtyř stupňů obtížnosti.
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)
Oficiální stránky hry (http://)