Neznalí kraje se sami vydáváme na procházku kouzelným lesem. Zdržíme se v něm déle než je zdrávo. Za setmění nás obejme hustá mlha a správná cesta domů není k nalezení. Zabloudili jsme. Při hledání východu se střetáváme s vznášející se tmavou abstraktní nevidomou entitou. Nabízí pomoc v podobě bezpečného vyvedení ven z háje, avšak za předpokladu, že dešifrujeme její hádanku ústní formou, a to uhodnout současnou dočasnou identitu, do níž nás dosadilo ono slepé stvoření.
V prostředí lesa je rozprostřeno několik různých typů předmětů. Interakcí s nimi sledujeme efekty, reakce na čin, indicie, jež povedou k finálnímu rozlousknutí otázek (odpověďmi ano, ne), které nám pokládá nevidoucí tvor.
Titul Myth of Medusa pohání engine Unity a na svět nahlížíme z pohledu první osoby.
V prostředí lesa je rozprostřeno několik různých typů předmětů. Interakcí s nimi sledujeme efekty, reakce na čin, indicie, jež povedou k finálnímu rozlousknutí otázek (odpověďmi ano, ne), které nám pokládá nevidoucí tvor.
Titul Myth of Medusa pohání engine Unity a na svět nahlížíme z pohledu první osoby.