Pátý díl série Myst navazuje na události čtvrtého dílu. Setkáme se tedy se starými známými z předchozích dílů (mág Atrus, jeho dcera Yeesha nebo Eshar, poslední žijící z D'niů). Herní náplní je řešení různě těžkých logických hádanek a hlavolamů v detailních 3D prostředích, které představují jednotlivé věky (Todelmer - temný vesmírný věk se spoustou hvězd a obrovským měsícem, který sledují obrovské astronomické přístroje; Noloben - ostrovní věk, ve kterém zapadá Slunce, se skalisky u moře a vysokou trávou ve vnitrozemí; Myst - pustý poničený ostrov atd.). Novinkou oproti předchozím dílům jsou magické tabulky sloužící k dorozumívání s rasou Bahro, což jsou pomocníci při řešení hádanek. Na tabulku je třeba nakreslit magický symbol a Bahro vykoná činnost, jakou symbol představuje.
Pátý díl série Myst navazuje na události čtvrtého dílu. Setkáme se tedy se starými známými z předchozích dílů (mág Atrus, jeho dcera Yeesha nebo Eshar, poslední žijící z D'niů). Herní náplní je řešení různě těžkých logických hádanek a hlavolamů v detailních 3D prostředích, které představují jednotlivé věky (Todelmer - temný vesmírný věk se spoustou hvězd a obrovským měsícem, který sledují obrovské astronomické přístroje; Noloben - ostrovní věk, ve kterém zapadá Slunce, se skalisky u moře a vysokou trávou ve vnitrozemí; Myst - pustý poničený ostrov atd.). Novinkou oproti předchozím dílům jsou magické tabulky sloužící k dorozumívání s rasou Bahro, což jsou pomocníci při řešení hádanek. Na tabulku je třeba nakreslit magický symbol a Bahro vykoná činnost, jakou symbol představuje.
Pátý díl série Myst navazuje na události čtvrtého dílu. Setkáme se tedy se starými známými z předchozích dílů (mág Atrus, jeho dcera Yeesha nebo Eshar, poslední žijící z D'niů). Herní náplní je řešení různě těžkých logických hádanek a hlavolamů v detailních 3D prostředích, které představují jednotlivé věky (Todelmer - temný vesmírný věk se spoustou hvězd a obrovským měsícem, který sledují obrovské astronomické přístroje; Noloben - ostrovní věk, ve kterém zapadá Slunce, se skalisky u moře a vysokou trávou ve vnitrozemí; Myst - pustý poničený ostrov atd.). Novinkou oproti předchozím dílům jsou magické tabulky sloužící k dorozumívání s rasou Bahro, což jsou pomocníci při řešení hádanek. Na tabulku je třeba nakreslit magický symbol a Bahro vykoná činnost, jakou symbol představuje.