Paluba ruské výletní lodi se na jedné z pravidelných dálkových cest stane svědkem několika zločinů. Rozruch mezi pasažéry nejprve vzbudí krádež vzácných šperků, ale vražda jednoho z cestujících vyvolá takřka paniku. Klid se pokusí zajistit detektiv Scotland Yardu, který se čirou náhodou nachází na palubě jako soukromá osoba a s klidem vlastním pouze Angličanům se pouští do vyšetřování. Vrah je totiž stále na lodi...
Interaktivní fikce Vražda na palubě je klasickým příkladem kriminální adventury, která upomíná na hry tohoto typu od Infocomu, jejichž vývojáři si potrpěli na sáhodlouhé komentáře a neobvykle rozsáhlé popisy prostředí, okolí a místností. I zde je možné vést rozhovory téměř se všemi pasažéry, ale navíc jsou integrovány komponenty v reálném čase, což znamená, že všechny události na palubě se řídí vlastními hodinami, jejichž čas běží asi čtyřikrát rychleji, než čas reálný. Parser je spíše chudší, rozumí pouze asi dvěma stovkám maximálně dvouslovných příkazů.
Interaktivní fikce Vražda na palubě je klasickým příkladem kriminální adventury, která upomíná na hry tohoto typu od Infocomu, jejichž vývojáři si potrpěli na sáhodlouhé komentáře a neobvykle rozsáhlé popisy prostředí, okolí a místností. I zde je možné vést rozhovory téměř se všemi pasažéry, ale navíc jsou integrovány komponenty v reálném čase, což znamená, že všechny události na palubě se řídí vlastními hodinami, jejichž čas běží asi čtyřikrát rychleji, než čas reálný. Parser je spíše chudší, rozumí pouze asi dvěma stovkám maximálně dvouslovných příkazů.