Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Mental Repairs, Inc. Mental Repairs, Inc. Mental Repairs, Inc.
Renzo "Eshaktaar" Thönen
Renzo "Eshaktaar" Thönen
Renzo "Eshaktaar" Thönen
PC
2008
PC
2008
PC
2008
Mental Repairs, Inc. Mental Repairs, Inc. Mental Repairs, Inc.
Žánr
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *
adventura > 2D adventura *

Forma
freeware freeware freeware
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne

V budoucnosti mají všechny elektronické přístroje vlastní umělou inteligenci a stejně jako u lidí, může se i v jejich psychice něco zvrtnout. Takové problémy pak řeší strojový psychiatr. Henrik Liaw je jedním z nich. Pomocí takzvaného Katharsis Interface, důmyslného elektronického přístroje ve tvaru hasáku, získává mentální spojení s mozky přístrojů. V projekci jejich psychiky pak napravuje jejich problémy. Příběh hry začíná ve chvíli, kdy Henrik na naléhavou žádost vstupuje uprostřed noci do budovy společnosti Rhosonit Engineering a dveře se za ním neprodyšně zavřou.

Mental Repairs, Inc. je klasická point'n'click adventura v 2.5D grafice. Autor jí vytvořil jako svou bakalářskou práci a použil k tomu Wintermute Engine.
V budoucnosti mají všechny elektronické přístroje vlastní umělou inteligenci a stejně jako u lidí, může se i v jejich psychice něco zvrtnout. Takové problémy pak řeší strojový psychiatr. Henrik Liaw je jedním z nich. Pomocí takzvaného Katharsis Interface, důmyslného elektronického přístroje ve tvaru hasáku, získává mentální spojení s mozky přístrojů. V projekci jejich psychiky pak napravuje jejich problémy. Příběh hry začíná ve chvíli, kdy Henrik na naléhavou žádost vstupuje uprostřed noci do budovy společnosti Rhosonit Engineering a dveře se za ním neprodyšně zavřou.

Mental Repairs, Inc. je klasická point'n'click adventura v 2.5D grafice. Autor ji vytvořil jako svou bakalářskou práci a použil k tomu Wintermute Engine.
V budoucnosti mají všechny elektronické přístroje vlastní umělou inteligenci a stejně jako u lidí, může se i v jejich psychice něco zvrtnout. Takové problémy pak řeší strojový psychiatr. Henrik Liaw je jedním z nich. Pomocí takzvaného Katharsis Interface, důmyslného elektronického přístroje ve tvaru hasáku, získává mentální spojení s mozky přístrojů. V projekci jejich psychiky pak napravuje jejich problémy. Příběh hry začíná ve chvíli, kdy Henrik na naléhavou žádost vstupuje uprostřed noci do budovy společnosti Rhosonit Engineering a dveře se za ním neprodyšně zavřou.

Mental Repairs, Inc. je klasická point'n'click adventura v 2.5D grafice. Autor ji vytvořil jako svou bakalářskou práci a použil k tomu Wintermute Engine.
Oficiální stránky hry (http://hulub.ch/mentalrepairs.php)
Oficiální stránky hry (http://hulub.ch/mentalrepairs.php)
Oficiální stránky hry (http://hulub.ch/mentalrepairs.php)