Master Key je akční adventura z top-down pohledu, která je vyvedená v retro pixelartu a vystačí si se dvěma základními barvami, černou a bílou, popřípadě jinou barvou zvolenou v nastavení. Pojednává o liščím stvoření ocitajícím se v neznámém kraji, které najde v jeskyni starý rezavý klíč. Kde je klíč musí být i zámek a tak se hlavní postava vydává na dobrodružnou cestu za odpovědmi.
Mezi hlavní inspirační zdroje hry patří především starší díly série Zelda, čemuž odpovídá herní náplň. Hráč cestuje po minimalisticky ztvárněném světě, prozkoumává dungeony, řeší hádanky, bojuje s potvůrkami a postupně získává užitečné předměty, jimiž si otevírá cestu skrze různé překážky. Důraz je kladen na nelinearitu a vlastní hledání cesty dále, přičemž prakticky veškeré interakce ve hře se odehrávají beze slov.
Mezi hlavní inspirační zdroje hry patří především starší díly série Zelda, čemuž odpovídá herní náplň. Hráč cestuje po minimalisticky ztvárněném světě, prozkoumává dungeony, řeší hádanky, bojuje s potvůrkami a postupně získává užitečné předměty, jimiž si otevírá cestu skrze různé překážky. Důraz je kladen na nelinearitu a vlastní hledání cesty dále, přičemž prakticky veškeré interakce ve hře se odehrávají beze slov.
Master Key je akční adventura z top-down pohledu, která je vyvedená v retro pixelartu a vystačí si se dvěma základními barvami, černou a bílou, popřípadě jinou barvou zvolenou v nastavení. Pojednává o liščím stvoření ocitajícím se v neznámém kraji, které najde v jeskyni starý rezavý klíč. Kde je klíč musí být i zámek a tak se hlavní postava vydává na dobrodružnou cestu za odpovědmi.
Mezi hlavní inspirační zdroje hry patří především starší díly série Zelda, čemuž odpovídá herní náplň. Hráč cestuje po minimalisticky ztvárněném světě, prozkoumává dungeony, řeší hádanky, bojuje s potvůrkami a postupně získává užitečné předměty, jimiž si otevírá cestu skrze různé překážky. Důraz je kladen na nelinearitu a vlastní hledání cesty dále, přičemž prakticky veškeré interakce ve hře se odehrávají beze slov.
Mezi hlavní inspirační zdroje hry patří především starší díly série Zelda, čemuž odpovídá herní náplň. Hráč cestuje po minimalisticky ztvárněném světě, prozkoumává dungeony, řeší hádanky, bojuje s potvůrkami a postupně získává užitečné předměty, jimiž si otevírá cestu skrze různé překážky. Důraz je kladen na nelinearitu a vlastní hledání cesty dále, přičemž prakticky veškeré interakce ve hře se odehrávají beze slov.