Částečně zavádějící název Magic-Jumper představuje logickou kombinační hru inspirující se v pravidlech deskových her Dáma a Šachy. Herní obrazovku tvoří deska o 64 polích, na níž proti sobě stojí dvě armády sedláků. Úkolem hráče pod časovým limitem je všech šestnáct nepřátelských figur naverbovat do vlastního vojska, případně se může pokusit opanovat celou zadní řadu sedláků stojících na opačné straně bitevního pole.
Pravidla jsou pak podobná těm, které známe z Dámy. Stačí skok vlastní figurou přes nepřátelskou postavu ve vertikálním, horizontálním nebo diagonálním směru, a nepřítel je tak pod vaším velením. Za každou naverbovanou figuru obdrží hráč bonusové body, které lze vyměnit za kouzla. Díky nim je možné slabé sedláky proměnit v silnější oficíry a na omezenou dobu spustit skener, který zviditelní duchy pohybující se po bitevním poli. Setkání s duchem je pro figuru sedláka i oficíra fatální a promění jej v hromádku kamení.
Hrát je možné sólo proti počítači, zábavnější mód dodoluje hrát dvěma hráčům současně proti sobě.
Pravidla jsou pak podobná těm, které známe z Dámy. Stačí skok vlastní figurou přes nepřátelskou postavu ve vertikálním, horizontálním nebo diagonálním směru, a nepřítel je tak pod vaším velením. Za každou naverbovanou figuru obdrží hráč bonusové body, které lze vyměnit za kouzla. Díky nim je možné slabé sedláky proměnit v silnější oficíry a na omezenou dobu spustit skener, který zviditelní duchy pohybující se po bitevním poli. Setkání s duchem je pro figuru sedláka i oficíra fatální a promění jej v hromádku kamení.
Hrát je možné sólo proti počítači, zábavnější mód dodoluje hrát dvěma hráčům současně proti sobě.