Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.
Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.
Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.
Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.
Třetí pokračování série Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, jež se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaši další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, kteří z trilogie první The Lords of Midnight (1984) ani druhé Lords of Midnight (1985) nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny, v níž se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Třetí pokračování série Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, jež se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaši další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.
Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, kteří z trilogie první The Lords of Midnight (1984) ani druhé Lords of Midnight (1985) nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny, v níž se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.