Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Lords of Midnight: The Citadel Lords of Midnight: The Citadel Lords of Midnight: The Citadel Lords of Midnight: The Citadel

Lords of Midnight III: The Citadel

Lords of Midnight III: The Citadel

Lords of Midnight III: The Citadel

Lords of Midnight III: The Citadel

Maelstrom Games
Maelstrom Games
Maelstrom Games
Maelstrom Games
PC
1995
PC
1995
PC
1995
PC
1995
Lords of Midnight: The Citadel Lords of Midnight: The Citadel Lords of Midnight: The Citadel Lords of Midnight: The Citadel
Žánr
adventura > 3D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 3D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 3D adventura *
strategie > real-time strategie
adventura > 3D adventura *
strategie > real-time strategie

Forma
placená hra freeware placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne ne ne

Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.

Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.

Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.

Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.

Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.

Třetí pokračování Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, kterými se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaší další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.

Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, co první (The Lords of Midnight) ani předchozí (Lords of Midnight: Doomdark's Revenge) díl trilogie nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny ve které se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.
Rytířská výprava pánů za šperkovým artefaktem, Eye of the Moon, nyní už s králem Luxorem, pánem, zvoleným z jejich středu, měla být demonstrací síly sjednocených zemí Půlnoci a všelékem na její rostoucí problémy. Místo toho skončil starý král v zajetí a země v rozvratu. Jeho syn, princ Morkin musí jednat rychle, jinak by místo něj mohl na trůn jednou usednout otcův věznitel a ambiciózní šlechtic Boroth Wolfheart. Morkinovy kroky povedou na jihovýchod Midnightu, do rozsáhlého regionu Blood March, kde je otec zajatcem v citadele Xajorith.

Třetí pokračování série Lords of Midnight přineslo třetí rozměr, konkrétně voxelovou grafiku pro vykreslení rozsáhlých dálav, jež se svou družinou a armádou táhnete. Druhá zásadní změna, kterou hráči předchozích dílů poznají je upuštění od tahů, vše se nyní odehrává v reálném čase. Vaším společníkům lze zadávat úkoly, pro jejichž splnění už nepotřebují vaši další asistenci tak jako dříve a vy tak můžete strávit více času tím, co udělalo sérii výjimečnou, plánováním vaší strategie a posíláním vojsk do bitev.

Devadesátistránkový román zajišťuje dostatečný příběhový úvod i pro ty, kteří z trilogie první The Lords of Midnight (1984) ani druhé Lords of Midnight (1985) nehráli. Všem může přijít vhod almanach a cestovatelův průvodce Midnightem, kde lze načerpat informace o charakteru krajiny, v níž se pohybujete. Cestovat lze pěšmo, na člunu či dračím hřbetu, interagovat pak s více jak 150 unikátními charaktery. Není tedy divu, že hra vyšla na osmi CD-romech.