Logická hra pro počítače se systémy DOS a Mac s SVGA grafikou podporující 256 barev. Mozkové závity hráče jsou namáhány přemýšlením nad herními obrazovkami nebo spíše labyrinty připomínajícími šachovnici s devadesáti políčky. V zásadě jde o to, aby všechny elementy v labyrintu tvořily soustavu, která umožní laserovému paprsku z generátoru na jedné straně rozsvítit koncový bod na straně druhé.
Přitom je potřeba, aby světelný louč procházel všemi elementy, kterých existuje celá řada a každý z nich paprsek určitým způsobem ovlivňuje. Tak si hráč musí poradit s umístěním kamenů, které světlo emitují, s konkávními i konvexními čočkami nebo například se zrcadly. Hra obsahuje množství úrovní nabízejících celou škálu kombinací a nových situací.
Přitom je potřeba, aby světelný louč procházel všemi elementy, kterých existuje celá řada a každý z nich paprsek určitým způsobem ovlivňuje. Tak si hráč musí poradit s umístěním kamenů, které světlo emitují, s konkávními i konvexními čočkami nebo například se zrcadly. Hra obsahuje množství úrovní nabízejících celou škálu kombinací a nových situací.