Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Krymini Krymini
Magic Soft
Magic Soft •  Software Agency (PC)
Amiga
1990
PCC64
1991
Amiga
1990
PCC64
1991
Krymini Krymini
Žánr
logická > nezařazeno *
logická > nezařazeno *

Forma
placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ne ne

Krymini je nová kombinační hra, která by byla výzvou i pro Einsteina.
Těžko říct, co by na tuto hru řekl náš kamarád Albert, ale vydavatelé Krymini takto prezentovali logickou hru, která vyžaduje absolutní koncentraci hráče. Obrazovka je zde rozdělena do herního pole o velikosti 6x6 políček a na těchto šestatřiceti polích se nachází 32 různobarevných koulí. Všechny koule jedné barvy jsou umístěny v řadě vodorovně nebo vertikálně. Na okraji herního pole pak ukazatele hráči oznamují, o kolik polí může kouli konkrétní barvy posunout do čtyř různých směrů.

Rozhodne-li se hráč k tahu a posune některou z koulí dle vlastního uvážení, tento krok již nelze vrátit zpět. Vybraná koule se okamžitě promění v šedou kostku a dále s ní není možné pohybovat. Cílem Krymini je tímto způsobem transformovat všechny koule do šedých krychlí, přičemž každá úroveň je omezena časovým limitem čítajícím rovných 165 sekund.
Krymini je nová kombinační hra, která by byla výzvou i pro Einsteina.
Těžko říct, co by na tuto hru řekl náš kamarád Albert, ale vydavatelé Krymini takto prezentovali logickou hru, která vyžaduje absolutní koncentraci hráče. Obrazovka je zde rozdělena do herního pole o velikosti 6x6 políček a na těchto šestatřiceti polích se nachází 32 různobarevných koulí. Všechny koule jedné barvy jsou umístěny v řadě vodorovně nebo vertikálně. Na okraji herního pole pak ukazatele hráči oznamují, o kolik polí může kouli konkrétní barvy posunout do čtyř různých směrů.

Rozhodne-li se hráč k tahu a posune některou z koulí dle vlastního uvážení, tento krok již nelze vrátit zpět. Vybraná koule se okamžitě promění v šedou kostku a dále s ní není možné pohybovat. Cílem Krymini je tímto způsobem transformovat všechny koule do šedých krychlí, přičemž každá úroveň je omezena časovým limitem čítajícím rovných 165 sekund.